Τέλος για τον πλαστικό δίσκο για το κοτόπουλο δικής της επωνυμίας, στα πλαίσια των δεσμεύσεών της για λιγότερο πλαστικό ως το 2025.
Άνευ του κλασσικού, πλαστικού δίσκου του, θα κυκλοφορεί τώρα το κοτόπουλο της Sainsburry’s, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
Η αλλαγή επηρεάζει όλη τη σειρά κοτόπουλου επωνυμίας της εταιρείας, που αφορά πέντε συνολικά προϊόντα- μικρά και μεγάλα μεγέθη- συμπεριλαμβανομένων όλων των ολόκληρων κοτόπουλων By Sainsbury.
Επιπλέον, η Sainsburrry’s είπε ότι οι συσκευασίες φιλμ των προϊόντων της μπορούν ακόμα να ανακυκλωθούν στα ειδικά σημεία για τα εύκαμπτα πλαστικά στα καταστήματά της.
Mε αυτή της την κίνηση, η Sainsburry’s θα γλιτώσει τον πλανήτη από περιττή σπατάλη 10 εκατ. κομματιών πλαστικού ετησίως ή 140 τόνων πλαστικού. Ως εκ τούτου, κάνει ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στις δεσμεύσεις της για τη μείωση της χρήσης πλαστικού της στο μισό ως το 2025, έπειτα από την αφαίρεση των πλαστικών καπακιών μιας χρήσης από σάλτσες και ντιπ δικής της επωνυμίας, όπως γκουακαμόλε, τζατζίκι και ντιπ ξινή κρέμα και σχοινόπρασο.
Η Sainsbury’s , είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ιδρύθηκε το 1869 από τον John James Sainsbury με ένα κατάστημα στο Drury Lane του Λονδίνου και εξελίχθηκε στη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής σε όλες τις χώρες του Ηνωμένου Βασιλείου για τον 20ο αιώνα. Εκτός από τρόφιμα και είδη παντοπωλείου, η Sainsburry’s διαθέτει ρούχα δικής της επωνυμίας, ακόμα και δικό της δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, μεταξύ άλλων.