Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
28.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ο Άνθρωπος, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον, πρωταγωνιστές της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΑΒ Βασιλόπουλος: Ο Άνθρωπος, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον, πρωταγωνιστές της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας
spot_img
spot_img

Η έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2022» της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρέθηκε δίπλα στον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον, υλοποιώντας τις δεσμεύσεις και υποσχέσεις της και το 2022 με τον πρωταρχικός της στόχο να κυριαρχεί: «να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων». Οι Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας που πραγματοποίησε το 2022 και παρουσιάζονται στην αντίστοιχη έκθεση, αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου πλάνου πρωτοβουλιών στο πλαίσιο του ESG (Περιβάλλον – Κοινωνία – Εταιρική Διακυβέρνηση), επιβεβαιώνοντας πως στην ΑΒ το καλό είναι για όλους καθώς και τη δέσμευσή της να επιστρέφει το καλό στους πάνω από 2 εκ. πελάτες της.

Στην ΑΒ το θέμα της βιωσιμότητας είναι πολύ ψηλά, γεγονός που αποτελεί πλέον συνειδητή επιλογή της να συμβάλει στην ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να υιοθετήσει και να υπηρετεί μέσω των δράσεων της τους 17 Διεθνείς Στόχους του Οργανισμού και ενισχύοντας μέχρι το 2030 το οικολογικό και ανθρωπιστικό της αποτύπωμα.  

Καλό για τον Άνθρωπο

H ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για τους 14.000 ανθρώπους της, μέλη της ΑλφαΒητικής οικογένειας, στους οποίους εξασφαλίζει συνεχώς ένα περιβάλλον εργασίας σύγχρονο και οργανωμένο, με ίσες ευκαιρίες για όλους, που πληροί τις απαιτήσεις για δια βίου μάθηση και εξέλιξη. Συνολικά, το 2022 επένδυσε σε σχεδόν 310.800 εκπαιδευτικές ώρες για το εργατικό της δυναμικό, ενώ παράλληλα ενδιαφερόμενη για την ευεξία και ψυχική υγεία των ανθρώπων της, εξασφάλισε την πρόσβαση σε ειδικούς συμβούλους ψυχικής υγείας.

Έμπρακτα αποδεικνύει ότι πρόκειται για ένα εργασιακό περιβάλλον που σέβεται τη διαφορετικότητα και δρα ενάντια στις προκαταλήψεις. Στο πλαίσιο ενεργειών Διαφορετικότητας, Ισότητας και Συμπερίληψης με επίκεντρο τις ευκαιρίες απασχόλησης, το 2022 πραγματοποίησε συνεργασίες με ΜΚΟ με στόχο την ενίσχυση των πυλώνων «Ηλικία» και «Εθνικότητα».. Αποτέλεσμα, το 83% των εργαζομένων της να δηλώνουν υπερήφανοι που ανήκουν στην ΑΒ.

Επιστρέφοντας την εμπιστοσύνη των πάνω από 2 εκατομμύρια πελατών της, η ΑΒ φροντίζει να είναι κοντά στις τοπικές κοινωνίες και τους συνανθρώπους μας. Μέσα από το πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων συνεχίζει να πρωτοστατεί, δωρίζοντας πάνω από 9,1 εκατομμύρια γεύματα σε 250 φορείς και 123.000  συνανθρώπους, καλύπτοντας έως και το 90% των αναγκών σίτισης των φορέων συνεργασίας.

Αντιλαμβανόμενη δε, πώς για να επηρεάσεις τον κόσμο, πρέπει να επηρεάσεις τη νέα γενιά, συνεχίζει να είναι Χρυσός Δωρητής του προγράμματος ΔΙΑΤΡΟΦΗ, που υλοποιεί το Ινστιτούτο Prolepsis, προσφέροντας 80.000 γεύματα σε μαθητές σε σχολεία που είχαν ανάγκη, προωθώντας ταυτόχρονα την υγιεινή διατροφή, ενώ παράλληλα σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο συμβάλλει ώστε οι μικροί μας φίλοι, μέσω βιωματικών δράσεων, να μάθουν την αξία της υγιεινής διατροφής μέσα από το «Το Αβητάρι της ισορροπημένης διατροφής».

Καλό για τα Προϊόντα

Με το 90% των παραγωγών που συνεργάζεται να δραστηριοποιούνται στη χώρα,  ενώ το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, η εταιρεία γίνεται έμπρακτα ο μεγαλύτερος σύμμαχος την ελληνικής γης και των διαλεκτών προϊόντων της. Παράλληλα, προχωρά συνεχώς σε επαληθευτικούς ποιοτικούς ελέγχους, επιθεωρήσεις υγιεινής και μικροβιολογικούς ελέγχους, ώστε τα προϊόντα της να είναι πάντα τα καλύτερα.

Επιπλέον, εργάζεται συνεχώς ώστε τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας να παράγονται υπεύθυνα και να φέρουν διεθνώς αναγνωρισμένες πιστοποιήσεις αειφορίας, όπως αυτές που έχουν οριστεί από τους οργανισμούς Fairtrade, UTZ – Rainforest Alliance και RSPO. Οι αλλεπάλληλες βραβεύσεις της Εταιρείας αποδεικνύουν άλλωστε και το άριστο αποτέλεσμα. 

Καλό για το Περιβάλλον

Έχοντας δεσμευτεί να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα μέχρι το 2025, η ΑΒ έχει ήδη καταργήσει την πώληση πλαστικών μιας χρήσης κι έχει μειώσει το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες της. Παράλληλα, συνεχίζει τον αγώνα της υπέρ της ανακύκλωσης, με πάνω από 3 εκατομμύρια συσκευασίες να ανακυκλώνονται ετησίως στα καταστήματά της, ενώ με το Σύστημα Ατομικής Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών της ΑΒ στα τέλη του 2022, μέτρησε 98 Κέντρα Ανακύκλωσης τοποθετημένα σε καταστήματα του δικτύου σε όλη την Ελλάδα.

Στο πλαίσιο των δράσεών της για την προστασία του περιβάλλοντος και την αλλαγή συνηθειών, σε συνεργασία με το WWF Ελλάς, ηγείται μιας προσπάθειας για μείωση σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Μάλιστα, η ίδια έχει δεσμευτεί να μειώσει το δικό της αποτύπωμα κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας προοδευτικά τις ποσότητες κοντόληκτων τροφίμων που δωρίζει.  

Για να δείτε όλες τις δράσεις της ΑΒ, μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την έκθεση «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2022» της ΑΒ Βασιλόπουλος.  

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ το καλό είναι για όλους.

Σχετικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ανέρχεται περίπου στα 600 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.\

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Επαναχρησιμοποίηση περισσευμάτων τροφίμων από την βιομηχανία – Η άγνωστη πρακτική στους καταναλωτές

Η επαναχρησιμοποίηση περισσευμάτων και μη συμμορφούμενων είναι θεμιτή πρακτική στην βιομηχανία τροφίμων, γνωστή ως rework, που απαιτεί μεγάλη προσοχή από τις επιχειρήσεις τροφίμων και τις Αρχές.

Απάτη τροφίμων: Πιο συχνή και πιο επικίνδυνη από ότι πιστεύετε

Η απάτη τροφίμων υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων - Τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής.

Εμφιαλωμένα νερά: Κίνδυνος για τους Ευρωπαίους – Νέα παρέμβαση της Foodwatch

"Nestlé: Σταμάτα την απάτη με νερό σε πλαστικά μπουκάλια!" είναι ο τίτλος της νέας εκστρατείας της Οργάνωσης προστασίας καταναλωτών Foodwatch.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα