Τρίτη, 14 Μαΐου, 2024
17.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

H Unilever αποσύρει από το μάρκετινγκ τα κοινωνικά μηνύματα

ΑρχικήΝέαH Unilever αποσύρει από το μάρκετινγκ τα κοινωνικά μηνύματα
spot_img

Ο νέος CEO εστιάζει στην αύξηση των πωλήσεων και απομακρύνεται από πολιτικές και κοινωνικές θέσεις.

Νέα εποχή και νέα ήθη στην βιομηχανία τροφίμων προωθεί ο γίγαντας τροφίμων Unilever που παράγει μερικές από τις πιο γνωστές μάρκες τροφίμων παγκοσμίως, όπως μαγιονέζα hellmann’s, παγωτό Magnum, Pumaro, Zwan, Calve και κύβους Knorr και είναι η έβδομη πιο πολύτιμη εταιρεία της Ευρώπης, με 148.000 υπαλλήλους το 2021.

Ο Hein Schumacher, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της πολυεθνικής από τον Alan Jope τον Ιούλιο, είπε ότι θα σταματήσει να «προσαρμόζει» με το ζόρι μηνύματα κοινωνικής δικαιοσύνης σε επωνυμίες. Αιτιλογώντας την απόφαση ο Σουμάχερ τόνισε πως οι επωνυμίες που παίρνουν πολιτικές θέσεις μπορεί να οδηγήσουν σε μια «ανεπιθύμητη απόσπαση της προσοχής».

Ο προηγούμενος CEO Alan Jope, είχε θέσει την κοινωνική διάσταση της εταιρείας στο επίκεντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ, κάτι που φαίνεται πως αλλάζει πλέον ριζικά. Πέρυσι η Unilever δέχθηκε επικρίσεις από επενδυτές “για «γελοία» σηματοδότηση αρετής για τα πάντα, από τη βιωσιμότητα έως τους κύβους μετοχών Knorr”.  «Μια εταιρεία που πιστεύει ότι πρέπει να καθορίσει τον σκοπό της μαγιονέζας Hellmann’s έχει σαφώς χάσει την πλοκή» είχε πει ένας από τους πιο σημαντικούς επενδυτές της Unilever και ιδρυτής της Fundsmith Equity,  Terry Smith.

Ο Schumacher είπε ότι ένας κοινωνικός σκοπός είναι κρίσιμος για το μάρκετινγκ ορισμένων εμπορικών σημάτων, αλλά για άλλους είναι «περισπασμός», προσθέτοντας: «Δεν πρέπει κάθε μάρκα να έχει κοινωνικό ή περιβαλλοντικό σκοπό. Δεν θέλουμε να το εφαρμόσουμε με το ζόρι στις επωνυμίες χωρίς λόγο» σύμφωνα με το This is money.

Nα σημειωθεί πως στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, η Unilever σημείωσε άνοδο 5,2% στις πωλήσεις, ενισχυμένη από τις αυξήσεις των τιμών. Αλλά οι όγκοι μειώθηκαν κατά 0,6%, με την Ευρώπη να σημειώνει χτύπημα 10,7%.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα απειλή για την ασφάλεια τροφίμων αποκαλύφθηκε από τον FΑΟ

Οι τρεις κορυφαίοι ένοχοι πίσω από ιογενείς τροφιμογενείς ασθένειες σύμφωνα με τον FAO.

Αντιδράσεις στα σχέδια της ΕΕ για μηδενική ανοχή στη Listeria – Ρεκόρ σχολίων στην ανοιχτή διαβούλευση

Η Επιτροπή θέλει να εξασφαλίσει υψηλότερο επίπεδο προστασίας των καταναλωτών έναντι της Listeria monocytogenes σε έτοιμα για κατανάλωση τρόφιμα αλλά αντιμετωπίζει έντονες αντιδράσεις από την Ευρωπαϊκή βιομηχανία τροφίμων.

Παγκόσμιος Πανικός για τα τρόφιμα με λογότυπο τον “βάτραχο”

Οι επίσημες αρχές πολλών χωρών αναγκάστηκαν να εκδώσουν ανακοινώσεις σχετικά με το λογότυπο βατράχου στα τρόφιμα.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα