Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
18.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οι τάσεις στα σνακ 2024 – Ο σύγχρονος τρόπος ζωής βοηθάει τις πωλήσεις

ΑρχικήΝέαΚαινοτομία / ΤάσειςΟι τάσεις στα σνακ 2024 – Ο σύγχρονος τρόπος ζωής βοηθάει τις πωλήσεις
spot_img

Τι έδειξε ο δείκτης σνακ τις Frito-Lay για τις τάσεις των καταναλωτών το 2024.

Ο πέμπτος ετήσιος δείκτης σνακ των ΗΠΑ επιβεβαιώνει αυτό που ήδη γνωρίζουμε: Οι ώρες της ημέρας δεν μας φτάνουν.  Η έλλειψη χρόνου για προετοιμασία, φαγητό και απόλαυση γευμάτων – ειδικά μεταξύ των γονέων και των νεότερων γενεών – θα θολώσει την κάποτε σαφή γραμμή μεταξύ «σνακ» και «γευμάτων» το 2024. Η έρευνα της Frito-Lay για τις τάσεις στα σνακ διεξήχθη μεταξύ 6 και 12 Δεκεμβρίου 2023, σε εθνικό δείγμα 2.000 εθνικά αντιπροσωπευτικών ενηλίκων των ΗΠΑ ηλικίας 18+.

«Ενώ ο τελευταίος δείκτης σνακ της Frito-Lay και της Quaker επιβεβαιώνει ότι ο χρόνος είναι σπάνιος, τα δεδομένα ενισχύουν επίσης το έντονο πάθος που έχουν οι καταναλωτές για τις διατροφικές τους προτιμήσεις», δήλωσε η Denise Lefebvre, ανώτερη αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της PepsiCo Foods. «Καθώς ατενίζουμε το 2024, έχουμε μια τεράστια ευκαιρία να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών μας. Ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό για εμάς να εμποτίσουμε αυτή την έμπνευση με καινοτομία, εκπληρώνοντας την υπόσχεσή μας για περισσότερα χαμόγελα με κάθε μπουκιά». Ο χρόνος σπανίζει. Το 2024, οι καταναλωτές θα αποχαιρετήσουν τις ώρες μαριναρίσματος, τεμαχισμού, ή ψησίματος.

Προβλέποντας τι θα φέρει το 2024, η Frito-Lay και η Quaker αποκαλύπτουν τις τρεις τάσεις τροφίμων και σνακ που είναι έτοιμες να διαμορφώσουν το επόμενο έτος:

Το δίλημμα της κρίσης του χρόνου

Ενώ τεχνικά μπορεί να υπάρχουν πάντα 24 ώρες την ημέρα, το 80% των Αμερικανών αισθάνονται ότι οι μέρες τους έχουν στην πραγματικότητα λιγότερες ώρες. Αυτό το βάρος γίνεται πιο αισθητό από τις νεότερες γενιές (85%) χωρίς κανένα σημάδι χαλάρωσης, καθώς το 60% των καταναλωτών αναμένει αύξηση των απαιτήσεων το νέο έτος.

Το 2024, οι Αμερικανοί θα αποχαιρετήσουν τις ώρες μαγειρέματος. Ο πολλαπλασιασμός του «δείπνου χωρίς προετοιμασία», που ορίζεται ως ένα απλό γεύμα που απαιτεί λίγη προσπάθεια για να γίνει, θα συνεχίσει να αυξάνεται σε δημοτικότητα, παράλληλα με δείπνα που έχουν τις ρίζες τους στα αγαπημένα σνακ.

  • A Dash to Dine: Σύμφωνα με τον δείκτη, ο μέσος Αμερικανός έχει μόνο 52 συνολικά λεπτά την ημέρα για να προετοιμάσει, να φάει και να απολαύσει τα γεύματά του. Το ένα τρίτο των καταναλωτών σημειώνουν ότι έχουν ακόμη λιγότερο χρόνο, λιγότερο από 30 λεπτά την ημέρα για να προετοιμαστούν και να απολαύσουν γεύματα.
  • Τα σνακ μετακινούνται στο κεντρικό πιάτο: Περισσότεροι καταναλωτές ενσωματώνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα σνακ στα γεύματα, αύξηση 35% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Μία φορά την εβδομάδα, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές χρησιμοποιούν με υπερηφάνεια σνακ ως βασικό συστατικό σε δείπνα χωρίς προετοιμασία, ενώ περισσότερο από το ένα τρίτο εκμεταλλεύεται αυτή την ευκαιρία πολλές φορές την εβδομάδα.
  • Κορυφαίες αλήθειες: Όταν ρωτήθηκαν γιατί τα σνακ αποτελούν σημαντικό μέρος του ρεπερτορίου τους χωρίς προετοιμασία, οι Αμερικανοί αναφέρουν ότι η λαχτάρα για ένα συγκεκριμένο σνακ (51%) και το να είναι πολύ απασχολημένοι για να μαγειρέψουν (44%) ως την κοτυφαία αιτία.
  • #GirlDinner Debunked: Το διαδίκτυο μπορεί να έχει ονομάσει τα γεύματα που εστιάζουν στα σνακ ως #GirlDinner, αλλά το 2024, η τάση είναι για όλους. Οι άνδρες (92%) αναφέρουν ότι είναι εξίσου πιθανό να καταναλώσουν σνακ στα γεύματα με τις γυναίκες (93%), με το 36% να πιέζει τα όρια των σνακ και των γευμάτων περισσότερο από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια.

Παρουσιάζουμε το Snack Savant
Η άνοδος του αυτοαποκαλούμενου Snack Savant θα κάνει αναμφίβολα εντύπωση το 2024. Ορισμός του Snack Savant: Οι Millennials (83%) και η Gen Z (82%) είναι πιο πιθανό να αγκαλιάσουν αυτόν τον τίτλο, με την πλειοψηφία αυτών των Snack Savants να είναι επίσης κάτοικοι της πόλης (77%). Είναι επινοητικοί – το 55% αναφέρει ότι οι αγαπημένοι του συνδυασμοί σνακ είναι εμπνευσμένοι από αυτό που υπάρχει ήδη στο ντουλάπι – και στηρίζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επιπλέον ιδέες (32%).

  • Το σνακ ως τέχνη, όχι ως πράξη: Το 80% συμφωνεί ότι ο συνδυασμός πολλαπλών προϊόντων διατροφής για τη δημιουργία της τέλειας μπουκιάς είναι μια μορφή τέχνης. Ενώ το 65% παραδέχεται ότι έχει εκκεντρικούς συνδυασμούς σνακ, δεν ντρέπεται καθόλου και θα «φωνάξει περήφανα τους μοναδικούς συνδυασμούς του» ούτως ή άλλως.

Σνακ για γευστική ικανοποίηση
Το 2024, το σνακ θα επικεντρωθεί στη σημασία του σκοπού, της πρωτεΐνης και της συσκευασίας:

  • Protein Power: Όταν κοιτάζουν σνακ στο παντοπωλείο, οι καταναλωτές αναφέρουν την πρωτεΐνη ως το πιο σημαντικό διατροφικό χαρακτηριστικό (55%). Σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, ένα συντριπτικό 79% των καταναλωτών παραδέχεται ότι είναι πιο κρίσιμο από ποτέ η πρωτεΐνη να βρίσκεται στο επίκεντρο.
  • Energy Boost: Τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, το 60% των καταναλωτών αναζητούν τα αγαπημένα τους σνακ για την παροχή ενέργειας. Οι Millennials (72%) είναι μακράν η γενιά που χρειάζεται περισσότερο ένα pick-me-up, σε σύγκριση με τη Gen Z (62%), τη Gen X (61%) και τους Baby Boomers (46%). Οι γονείς έχουν νικήσει τους πάντες, με το 72% να αξιοποιεί τα σνακ για ενέργεια.
  • Γευστικοί θρίαμβοι: Από γενιά σε γενιά, σχεδόν τα τρία τέταρτα των καταναλωτών (74%) αρνούνται να θυσιάσουν τη γεύση όταν επιλέγουν τα σνακ τους. Οι Baby Boomers είναι οι πιο απρόθυμοι να συμβιβαστούν στη γεύση (84%), ακολουθούμενοι από τους Gen Xers στο 75%.

Ανεξάρτητα από τις προτιμήσεις σας για σνακ και φαγητό, το 2024 θα είναι μια χρονιά γεμάτη γεύση. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε FritoLay.com/Snack-Index.

Μεθοδολογία έρευνας
Αυτή η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 6 και 12 Δεκεμβρίου 2023, σε εθνικό δείγμα 2.000 εθνικά αντιπροσωπευτικών ενηλίκων των ΗΠΑ ηλικίας 18+. Οι συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν χρησιμοποιώντας μια πρόσκληση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μια διαδικτυακή έρευνα. Τα δεδομένα έχουν σταθμιστεί για να διασφαλιστεί η ακριβής εκπροσώπηση του ενήλικου πληθυσμού των ΗΠΑ ηλικίας 18+.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Βραβεία FEA 2024: Δείτε τους νικητές των διαγωνιστικών κατηγοριών

Το Video της τελετής απονομής των Βραβείων FEA 2024 και όλοι οι νικητές των διαγωνιστικών κατηγοριών.

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο