cibum team
Στο Journal of Sensory Studies η Alejandra Flores δημοσίευσε έρευνα με τίτλο
FOCUS GROUP RESEARCH ON SENSORY LANGUAGE USED BY CONSUMERS TO DESCRIBE MAYONNAISE
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Πραγματοποιήθηκε ομάδα εστίασης (focus group) για τη κατάρτηση λεξιλογίου γευστικών δοκιμών (sensory vocabulary) που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές μαγιονέζας για την περιγραφή της γεύσης και των υπολοίπων οργανοληπτικών χαρακτηριστικών της. Στο focus group συμμετείχαν συνολικά 59 νοικοκυρές σε έξι ομάδες από τρεις διαφορετικές πόλεις στην Αργεντινή. Οι διαφορές στις ομάδες μεταξύ των πόλεων ήταν μικρές. Χρησιμοποιήθηκαν τέσσερα δείγματα μαγινέζας για να αντληθούν οι πληροφορίες. Ο συνολικός αριθμός των χαρακτηρισμών / περιγραφών που χρησιμοποιήθηκαν από τις ομάδες καταναλωτών ήταν: εμφάνιση 65, χρώμα 39, άρωμα 44, γεύση 50 και υφή 70. Παρουσιάζεται στο άρθρο μια λίστα με τους πιο συχνά αναφερόμενους θετικούς και αρνητικούς χαρακτηρισμούς. Ενδιαφέρον παρουσίασε πως καταγράφησαν αντιφάσεις μεταξύ της ανάκλησης των λόγων επιλογής ενός δείγματος ως καλύτερο και της περιγραφής του ίδιου δείγματος. Στα συμπεράσματα της ομάδας εστίασης αποτυπώνεται το γενικό προφίλ μιας ιδανικής μαγιονέζας: απαλό κίτρινο χρώμα, λαμπερή όψη, με ήπια γεύση λεμονιού και αυγού, κρεμώδη υφή και εύκολο να απλωθεί. Διαβάστε το πλήρες άρθρο ΕΔΩ.
ΠΗΓΗ: academia.edu