Έκθεση από ειδικούς της βιομηχανίας ποτών δημοσιευμένη στους The New York Times εκφράζει ανησυχίες σχετικά με τις επιπτώσεις της “έκρηξης” στην προσθήκη αλκοόλ σε δημοφιλή αναψυκτικά.
Ολοένα και περισσότερες είναι οι περιπτώσεις μεγάλων ονομάτων στο χώρο του αναψυκτικού να «πειραματίζονται» με το αλκοόλ και το αποτέλεσμα να είναι αλκοολούχα αναψυκτικά με ιδιαίτερους συνδυασμούς . Ήδη έχουμε αναφέρει σε διάφορα δημοσιεύματα ορισμένα παραδείγματα αυτών, όπως τη συνεργασία της Coca-Cola με την Molson Coors Brewing Company για το Topo Chico Hard Seltzers, καθώς και με την Jack Daniel’s για ένα takeaway κοκτέιλ σε αλουμινένιο κουτάκι.
Ωστόσο, σε μια έκθεση που δημοσιεύτηκε στους The New York Times , αναλυτές ποτών εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για αυτή την τάση. Στην έκθεση ανέφεραν μεταξύ άλλων πως η Mountain Dew κυκλοφόρησε πέρσι το νέο αλκοολούχο ποτό Hard Mtn Dew σε συνεργασία με την Pepsi, χρησιμοποιώντας τη δημοτικότητα της μάρκας στη νεολαία ως τεχνική μάρκετινγκ.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η κυκλοφορία και μόνο του αλκοολούχου Hard Mtn Dew αντικατοπτρίζει μια σημαντική αλλαγή στη βιομηχανία του αλκοόλ, αλλά παράλληλα μετατρέπει τη βιομηχανία των έτοιμων προς κατανάλωση ποτών σε μια «αχανή ζούγκλα» με πολυάριθμες επιλογές για τον καταναλωτή να περιλαμβάνουν από κοκτέιλ σε αλουμινένιο κουτάκι μέχρι και ροφήματα βύνης με γεύση κρασί ή ουίσκι.
Η Pamela Trangerstein, επιστήμονας στο Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας στην Καλιφόρνια για τον τομέα του αλκοόλ θεωρεί την περιεκτικότητα σε ζάχαρη και ανθρακικό που έχουν αυτά τα αλκοολούχα σκευάσματα παραπλανητική, καθότι ο καταναλωτής μπορεί να μην αντιλαμβάνεται ότι αυτό που πίνει περιέχει αλκοόλ, ειδικά αν δεν διαβάσει τις ετικέτες.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Goldman Sachs, Bonnie Herzog σε μια ανάλυση της βιομηχανίας ποτών αναφέρει πως η γενικότερη τάση για μια πιο υγιεινή και με λιγότερες θερμίδες διατροφή έχει μειώσει το μερίδιο αγοράς για ορισμένα είδη, όπως για την μπύρα. Ανέφερε επίσης πως οι εταιρείες αλκοολούχων ποτών αγωνίζονται όλο και περισσότερο για να κερδίσουν ξανά τους κάτω των 30 ετών πελάτες που καταναλώνουν λιγότερο αλκοόλ από τις προηγούμενο γενιές σε εκείνη την ηλικία.
Σύμφωνα με το The Drinks Business, η PepsiCo, η οποία έχει το Hard Mtn Dew και το Lipton Hard Iced Tea, έχει δείξει μεγαλύτερο ενδιαφέρον να αλλάξει το status quo μετά την ίδρυση μιας εξ ολοκλήρου θυγατρικής, της Blue Cloud Distribution, για την επίβλεψη των πωλήσεων και του μάρκετινγκ. Φέρεται επίσης να παραχώρησε άδεια για την επωνυμία Mountain Dew στην Boston Beer Company και πλέον συμμετέχει αποκλειστικά και μόνο στη διανομή.