Η ANBA έχει δημιουργηθεί από επιχειρηματίες και κορυφαίες μάρκες μη αλκοολούχων ποτών για ενήλικες, ωθώντας την κατηγορία να επεκταθεί και να αλλάξει τον τρόπο που πίνει το καταναλωτικό κοινό
Η νέα τάση για μειωμένο αλκοόλ ή ποτά χωρίς καθόλου αλκοόλ οδήγησε στη δημιουργία της Ένωσης Μη Αλκοολούχων Ποτών για Ενήλικες (ANBA) η οποία αποτελεί μια νέα σύσταση επιχειρηματιών και κορυφαίων επωνυμιών μη αλκοολούχων ποτών απευθυνόμενη σε ενήλικες. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών στρέφονται όλο και περισσότερο σε μη αλκοολούχες εναλλακτικές, η ένωση αποτελεί μια διαφορετική φωνή ανάμεσα στους παραγωγούς. Για το σκοπό αυτό, σχημάτισαν ένα νέο, δεύτερο κεφάλαιο, ανταποκρινόμενο στα σημερινά πρότυπα της αγοράς.
Το πρώτο κεφάλαιο ιδρύθηκε στις ΗΠΑ και εργάζεται για να προωθήσει την ανάπτυξη στις κατηγορίες μπύρας, κρασιού, οινοπνευματωδών ποτών και έτοιμα προς κατανάλωση κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ και διασφαλίζει ότι οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα μη αλκοολούχων ποτών για κάθε κοινωνική περίσταση. Στόχος της ANBA είναι να αντιμετωπίσει εμπόδια στους κανονισμούς και να επεκτείνει την αγορά, και να παρέχει μια κεντρική οντότητα για καταναλωτές, λιανοπωλητές, προμηθευτές και συμπληρωματικές βιομηχανίες. Τα ιδρυτικά μέλη του ANBA UK/EU περιλαμβάνουν επωνυμίες, όπως την Lyre’s Spirits Co, Thomson & Scott Noughty, Savyll, lsh και Drop Bear Beers.
Το τμήμα του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ της ANBA είπε ότι «θα λειτουργήσει σε ευθυγράμμιση με το κεφάλαιο των ΗΠΑ, δημιουργώντας μια αλλαγή πραγματικότητας στην κατηγορία των μη αλκοολούχων και αλλάζοντας θεμελιωδώς τον τρόπο που οι άνθρωποι πίνουν σε όλο τον κόσμο».
Η Amanda Thomson, Διευθύνουσα Σύμβουλος και ιδρυτής της Thomson & Scott είπε ότι καθώς οι παραγωγοί χωρίς αλκοόλ γίνονται όλο και πιο σημαντικοί στην παγκόσμια αγορά ποτών, η ANBA δρα στην κατάλληλη στιγμή. Στις ΗΠΑ, στην ένωση συμμετέχουν πάνω από 60 άλλες μάρκες μη αλκοολούχων ποτών για ενήλικες.