Βιργινία Κιμπουροπούλου
Η Moët Hennessy κυκλοφόρησε ένα ροζέ σε ένα μπουκάλι κατασκευασμένο από «αποτρεπτικό πλαστικό στον ωκεανό» (POP), πρωτοφανές για την πολυτελή εταιρεία.
Η κυκλοφορία του ροζέ είναι σημαντική, τόσο για την εταιρεία που επικεντρώνεται σε πολυτελή προϊόντα όσο και για την πιο σύγχρονη κατηγορία της επιχείρησης κρασιού, δηλαδή το ροζέ της Προβηγκίας, όπου, συνήθως, το παχύ, διάφανο γυαλί είναι η κλασσική επιλογή για το απαλό, ροζ σομόν χρώμα.
Αν και το πλαστικό δεν είναι χρωματισμένο, επειδή το μπουκάλι είναι κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο υλικό, δεν είναι και εντελώς διαφανές, πράγμα που συνεπάγεται μια ελαφρώς θολή εμφάνιση. Επίσης, επειδή το μπουκάλι είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από πλαστικό, είναι ελαφρύ και εύκαμπτο, γεγονός που διασφαλίζει ότι απέχει πολύ από τη συνηθισμένη σκληρή και βαριά αίσθηση ενός εκλεκτού γαλλικού ροζέ.
Αυτή η νέα μορφή δίνει στο μπουκάλι χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από το γυάλινο ισοδύναμό του, ενώ κάνει αυτό το εναλλακτικό μπουκάλι πιο κατάλληλο για υπαίθριες περιστάσεις και εκδηλώσεις. Το κρασί που ονομάζεται Galoupet Nomade προέρχεται από το Château Galoupet, ένα από τα 18 κτήματα CruClassé στην Προβηγκία, ιδιοκτησία της Moët Hennessy. Όσον αφορά τον λόγο πίσω από την εμφιάλωση σε πλαστικό, που συνδέεται με την τοποθέτηση του Château Galoupet ως «τον πιο φιλικό προς το περιβάλλον παραγωγό κρασιού», ο οποίος μάλιστα σχεδιάζει να μειώσει κατά πολύ το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα.
Όπως είπε η διευθύνουσα σύμβουλος του Château Galoupet, Jessica Julmy, κατά την παρουσίαση της φιάλης τον περασμένο μήνα στην Προβηγκία«Πρέπει να απομακρυνθούμε από την ιδέα, ότι το φιλικό προς το περιβάλλον είναι φθηνό».Το μπουκάλι είναι κατασκευασμένο από την Packamama , είναι πλήρως ανακυκλώσιμο, ζυγίζει 63 γραμμάρια και, λόγω του νέου επίπεδου σχήματός του, είναι 40% χωρικά μικρότερο από ένα κλασσικό μπουκάλι ροζέ. Η κυκλική του μορφή καθιστά πιο αποτελεσματική τη συσκευασία και στη μεταφορά. Κοστίζει περίπου 45 λίρες (54€).