Η Coca Cola γίνεται η πρώτη εταιρεία αναψυκτικών στο Ηνωμένο Βασίλειο που λανσάρει τεχνολογία on-pack για αγοραστές με προβλήματα όρασης.
Η συμπερίληψη των ατόμων με μειωμένη ή καθόλου όραση στις απλές καθημερινές δραστηριότητες, όπως η πρόσβαση σε πληροφορίες στην ετικέτα των τροφίμων -που θεωρούνται προνόμιο για αυτούς- έχει αποτελέσει σταδιακά μία από τις προτεραιότητες των εταιρειών στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών.
Με το σκεπτικό αυτό η εταιρεία αναψυκτικών Coca-Cola κυκλοφόρησε τους κωδικούς NaviLens σε συσκευασίες 24x330ml και 30x330ml των χριστουγεννιάτικων πολυσυσκευασιών της.
Οι κωδικοί NaviLens μπορούν να σαρωθούν με κάμερα κινητού τηλεφώνου από αποστάσεις έως και τεσσάρων μέτρων για να βοηθήσουν τους τυφλούς και με μειωμένη όραση καταναλωτές να έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες ετικετών τροφίμων, ακόμα και όταν δεν εστιάζουν.
Σύμφωνα με το Packaging Europe, ένας κωδικός NaviLens είναι παρόμοιος με έναν QR, αλλά μπορεί να εντοπιστεί σε ένα κλάσμα του χρόνου και σε απόσταση έως και τρία μέτρα. Ένα smartphone μπορεί να ανιχνεύσει τις πληροφορίες οπτικής και αναπαραγωγής στον χρήστη.
Η Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) έχει ενσωματώσει την τεχνολογία σε μεγάλες πολυσυσκευασίες χριστουγεννιάτικων κουτιών, στην κλασική, zero sugar και zero sugar cherry cola της. Οι κωδικοί θα εμφανίζονται στο εξωτερικό από χαρτόνι. Προς το παρόν, αυτή η τεχνολογία είναι διαθέσιμη μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι η πρώτη στον κλάδο των αναψυκτικών στο Ηνωμένο Βασίλειο που λανσάρει τεχνολογία on-pack για αγοραστές με προβλήματα όρασης.
Ο Martin Attock, αντιπρόεδρος εμπορικής ανάπτυξης στην εταιρεία, δήλωσε πως αυτή η τεχνολογία κάνει τεράστια διαφορά σε έως και δύο εκατομμύρια ανθρώπους στο Ηνωμένο Βασίλειο που έχουν επί του παρόντος προβλήματα όρασης.