Πειραματικές προς το παρόν, αλλά με πολλές δυνατότητες οι συνεργασίες της με εταιρείες στον κλάδο του αλκοόλ
Εταιρείες αναψυκτικών, όπως η Coca-Cola έχουν προχωρήσει σε συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες στο χώρο του αλκοόλ. Για παράδειγμα, η CPG συνεργάστηκε με τη Molson Coors το 2020 για να δημιουργήσει το Topo Chico Hard Seltzer.
Και για να επιστρέψουμε ξανά στην Coca-Cola, έχει συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με τη ζυθοποιία Corona για ένα κοκτέιλ RTD (ready to drink: αναφέρεται στις takeaway συσκευασίες αναψυκτικών) μέσω της επωνυμίας της Fresca, αλλά και με την Brown-Forman για ένα κοκτέιλ Jack Daniel’s σε κουτάκι με την υπογραφή του αναψυκτικού της. Η Coca-Cola διαθέτει επίσης αλκοολούχα προϊόντα σε άλλες χώρες όπως η Ιαπωνία, η Βραζιλία και οι Φιλιππίνες.
Είναι, όμως, οι παραπάνω κινήσεις ενδεικτικές για μια μελλοντική «στροφή» του κολοσσού αναψυκτικών; Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola, James Quincey, δήλωσε πως αν και ακόμα οι συνεργασίες του ομίλου που αφορούν τη σύνδεση της cola με αλκοόλ βρίσκονται σε πειραματικό στάδιο, δεν αποκλείεται τα αλκοολούχα ποτά να γίνουν υλική επιχείρηση για αυτούς. Ο Manuel Arroyo, παγκόσμιος chief merchandising officer της Coca-Cola, είχε, επίσης, δηλώσει νωρίτερα πως υπάρχουν αρκετές δυνατότητες στον τομέα takeaway κοκτέιλ.
Δοκιμάζοντας την αγορά προτού προχωρήσει σε μια μεγαλύτερη επένδυση, η Coca-Cola μελετά την πορεία των ποτών κοκτέιλ RTD, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να συνδέσει το όνομά της με την κατηγορία, ουτωσώστε να έχει καταναλωτική απήχηση. Επιπλέον, με τα lockdown και την πανδημία ανέβηκε αρκετά η δημοτικότητα των takeaway κοκτέιλ, με την παγκόσμια αγορά των RTD να αποτιμάται στα 784,8 εκατομμύρια ευρώ το 2021. Πέρα από την πανδημία, ωστόσο, ο συνδυασμός αλκοόλ με αναψυκτικό είναι κάτι καινούριο και ανταποκρίνεται στην ανάγκη των καταναλωτών για καινοτομία.