Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
13.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το brand Βίκος «τρέχει» για την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης  για τον Αυτισμό

ΑρχικήΝέαΔελτία ΤύπουΤο brand Βίκος «τρέχει» για την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης  για τον Αυτισμό
spot_img

H Βίκος τιμάει την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό.

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε., γνωστή για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος & την γκάμα των φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών Βίκος με βασικό συστατικό αυτό, τιμάει την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό με την ενεργή συμμετοχή του brand Βίκος σε δυο σημαντικά δρομικά events –  το 3ο Race for Autism (31/3) & το Run4Autism (7/4).

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό στις 2 Απριλίου, το brand Βίκος υποστηρίζει αθλητικές διοργανώσεις που πραγματοποιούνται για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τον αυτισμό, ενισχύοντας την προσπάθεια ομαλής ένταξής στην κοινωνία όλων των ατόμων που είναι στο φάσμα του αυτισμού.

3o Race for Autism

Πραγματοποιήθηκε στο δήμο Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης την 31η Μαρτίου από την μη κερδοσκοπική οργάνωση Race for Autism Gr, που δημιουργήθηκε για την πληροφόρηση και την ευαισθητοποίηση της κοινότητας για τις διαταραχές του φάσματος του αυτισμού, καθώς και για τις ανάγκες των ατόμων και των οικογενειών τους. Η Race for Autism Gr έχει ως στόχο να διοργανώσει ερασιτεχνικές αθλητικές εκδηλώσεις & αγώνες για την στήριξη ατόμων με νευροδιαφορετικότητα στην ισότιμη συμμετοχή τους στα αθλητικά δρώμενα της χώρας αλλά και την κοινωνικοποίησή τους.

Run4Autism

Ο 8ος  Αγώνας Δρόμου πόλης Παπάγου – Χολαργού «Τρέχουμε για τον Αυτισμό» θα διεξαχθεί την Κυριακή 7 Απριλίου και αποτελεί έναν αγώνα για τη στήριξη και την συμπαράσταση των παιδιών με αυτισμό, σε συνεργασία με τον Καλαθοσφαιρικό Όμιλο Χολαργού. Μια ακόμη διοργάνωση που έχει αγκαλιαστεί και αγαπηθεί από όλους και είναι αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ανάγκες των ατόμων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, με στόχο τη συμβολή στην αποδοχή και την ομαλή ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία.

«O Β-οίκος της ζωής μας»

Το brand Βίκος, στο πλαίσιο της εταιρικής υπευθυνότητας, πραγματοποιεί ενέργειες που αφορούν στην έμπρακτη υποστήριξη και ενίσχυση της κοινωνίας, του ανθρώπου και του περιβάλλοντος. Το πρόγραμμα «Ο Β-οίκος της ζωής μας» αποτελεί μια συνεχή προσπάθεια δράσεων με στόχο να αφήσει το μέγιστο θετικό αποτύπωμα και να δώσει πίσω στην κοινωνία την στήριξη που λαμβάνει για πάνω από 30 χρόνια. 

Περισσότερα για το πρόγραμμα «ο β-οίκος της ζωής μας» θα βρείτε εδώ.

Λίγα λόγια για την εταιρεία Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε.

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, ιδρύθηκε το 1990 και πρόκειται για μία ελληνική οικογενειακή επιχείρηση με ηγετική θέση και δραστηριότητα που επεκτείνεται στους τομείς της εμφιάλωσης και παραγωγής φυσικού μεταλλικού νερού & αναψυκτικών, καθώς και πωμάτων και preforms. Η εταιρεία αξιοποιεί 7 πηγές νερού και διαθέτει 260 στρέμματα ιδιόκτητων εκτάσεων, 4 υπερσύγχρονα εργοστάσια με καθετοποιημένη παραγωγή και 33 πλήρως αυτοματοποιημένες γραμμές παραγωγής με δυναμικότητα 537.700 φιάλες/ώρα. 

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων κατάφερε να εδραιωθεί στον χώρο των εμφιαλώσεων με το φυσικό μεταλλικό νερό  «Βίκος» το no1 προϊόν της εταιρείας. Όλα ξεκινούν στην προστατευόμενη περιοχή NATURA, τον πανέμορφο πυρήνα όπου βρίσκεται το επιβλητικό φαράγγι του Βίκου.   

Το 2014, η εταιρεία επέκτεινε το χαρτοφυλάκιό της στην κατηγορία των αναψυκτικών, παρουσιάζοντας τα αναψυκτικά «Βίκος», με φυσικό μεταλλικό νερό και χυμό από ελληνικά φρούτα. Έκτοτε, η συγκεκριμένη κατηγορία αναπτύσσεται συνεχώς με αφετηρία το 2014 και την προσθήκη αναψυκτικών με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και γλυκαντικό από το φυτό στέβια, την οποία διαδέχτηκε το λανσάρισμα της Βίκος Cola Zero Sugar και του Βίκος Pink Grapefruit, δύο προϊόντα υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών, τα οποία συστήθηκαν στο κοινό το 2021 και 2022 αντίστοιχα. 

Στο χαρτοφυλάκιο της Ηπειρωτικής Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ανήκουν επίσης και το φυσικό μεταλλικό νερό  «ΥΑΣ», , το φυσικό μεταλλικό νερό  «Μιτσικέλι» και η πρόσφατη προσθήκη το 2023 το μ. Artisan Mineral Water. 

Κεντρικός άξονας της φιλοσοφίας της εταιρείας είναι η δέσμευσή της στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας, εφαρμόζοντας άριστα συστήματα ποιοτικού ελέγχου σε όλη την αλυσίδα παραγωγής της.  

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πατατάκια: Ευρήματα μελέτης σε 14 μάρκες για επικίνδυνες ουσίες, φυσικοχημικές και αισθητηριακές ιδιότητες

Πόσο ικανοποιείται η απαίτηση των καταναλωτών, για πιο υγιεινά πατατάκια χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και την ποιότητα.

Μελομακάρονα εμπορίου: Το συντηρητικό που περιέχουν και το “ψεύτικο” συστατικό

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα συντηρητικά και τα πρόσθετα στα μελομακάρονα εμπορίου.

Τα 8 πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη βιομηχανία τροφίμων

Ομάδα εμπειρογνωμόνων από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τη βιομηχανία, ξεχώρισε τα πιο σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία τροφίμων που σχετίζονται με την επιστήμη και την τεχνολογία των τροφίμων από ερευνητική σκοπιά.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο