Τι άλλο έδειξε η εταιρία δεδομένων Numerator.
Σχεδόν εννέα στα 10 αμερικανικά νοικοκυριά επισκέφτηκαν την αλυσίδα τουλάχιστον μία φορά τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων Numerator. Η εταιρεία είπε ότι το 87% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ επισκέφτηκε μία από τις τοποθεσίες της αλυσίδας τουλάχιστον μία φορά στους 12 μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου, η μεγαλύτερη εισχώρηση από οποιαδήποτε άλλη αλυσίδα εστιατορίων.
Ο μέσος πελάτης των McDonald’s επισκέφτηκε 54 φορές κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και ξόδεψε 461$ (414 ευρώ), που σημαίνει ότι δεν πήρε πολλά όταν το επισκέφθηκε, αφού το μέσο όρο παραγγελίας είναι περίπου 7,5 ευρώ.
Η εταιρία δεδομένων παρουσιάζει ακόμη πως τα δύο τρίτα των νοικοκυριών των ΗΠΑ επισκέφτηκαν ένα Starbucks τους τελευταίους 12 μήνες. Οι πελάτες της αλυσίδας είναι πιο πιθανό να είναι υψηλού εισοδήματος, όπως Gen X που δειπνούν έξω τέσσερις φορές την εβδομάδα, είπε η εταιρεία. Αυτά τα δεδομένα καθιστούν τις δυσκολίες πωλήσεων της αλυσίδας φέτος ακόμη πιο περίπλοκες, καθώς οι ιδέες με εστιατόρια υψηλότερου εισοδήματος έχουν γενικά καλύτερες επιδόσεις από άλλες αλυσίδες.
Οι πελάτες της Chipotle τείνουν να είναι νεότεροι και πιο διαφορετικοί. Ο Numerator είπε ότι οι πελάτες της μεξικανικής αλυσίδας fast-casual έχουν 43% περισσότερες πιθανότητες να είναι νεότεροι πελάτες «Gen Z». Είναι 30% πιο πιθανό να ζουν σε αστικές περιοχές και είναι 44% πιο πιθανό να είναι μαύροι.
Το μετρό είναι μεγάλο σε αγροτικές περιοχές. Ο γίγαντας των σάντουιτς έχει περισσότερα από 20.000 εστιατόρια στις ΗΠΑ και ενώ ένας καλός αριθμός βρίσκεται σε αστικές και προαστιακές περιοχές, έχει επίσης το μερίδιό του σε μικρότερες πόλεις. Ως εκ τούτου, οι πελάτες της έχουν 18% περισσότερες πιθανότητες να ζουν σε αγροτικές περιοχές, σύμφωνα με τον Numerator.