Η νέα ηγεσία του Twitter προκαλεί νευρικότητα στους διαφημιζόμενους – Ποιες εταιρείες κολοσσοί σταμάτησαν την προβολή των διαφημίσεων τους στο Twitter.
Παρά το γεγονός ότι ο Έλον Μασκ σε διαδικτυακή συνάντηση που είχε με περισσότερους από 100 διαφημιζόμενους στο Twitter, προσπάθησε να τους καθησυχάσει ότι η πλατφόρμα θα παραμείνει ασφαλής για διαφήμιση, δεν φαίνεται να πείστηκαν όσον αφορά τα σχέδια του ποlυεκατομμυριούχου για τον έλεγχο του περιεχομένου. Γι αυτό και ανέστειλαν τουλάχιστο προς το παρόν τις διαφημίσεις τους.
Μάλιστα η μεγάλη διαφημιστική εταιρεία Interpublic Group έχει συμβουλέψει τους πελάτες της να σταματήσουν τις δαπάνες για διαφημίσεις στο Twitter κατά τη διάρκεια της «χαοτικής» ενδιάμεσης περιόδου της εταιρείας.
Σύμφωνα με το Insider, στις εταιρείες που ακολουθούν την επιλογή της αναστολής διαfήμισης περιλαμβάνεται και ο γίγαντας τροφίμων General Mills της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν δημητριακά πρωινού Cheerios, Bisquick και Häagen-Dazs. Αυτά και πολλά άλλα προϊόντα της εταιρείες σταμάτησαν να εμφανίζονται στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
«Όπως πάντα, θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε αυτή τη νέα κατεύθυνση και να αξιολογούμε τις δαπάνες μας στο μάρκετινγκ», δήλωσε στην Wall Street Journal εκπρόσωπος της General Mills.
Και η εταιρεία που παράγει τα δημοφιλή μπισκότα Oreo, Mondelez International έχει επίσης αναστείλει τη διαφήμιση στο Twitter για την ώρα.
Εκτός από την General Mills τις διαφημίσεις διέκοψαν η General Motors, η Volkswagen, η Audi και η Pfizer.
Ο Έλον Μασκ σχεδιάζει να καταργήσει περίπου 3.700 θέσεις εργασίας στο Twitter ή το μισό εργατικό δυναμικό της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης, σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος μετά την εξαγορά του, 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.