Η Βελγική ηλεκτρονική εφημερίδα Gondola Magazine μιλάει τις τελευταίες μέρες για αυτό, αναφέροντας ένα σημείωμα του Σουηδικού γίγαντα, ο οποίος υποφέρει από τις συνέπειες της κρίσης που προκλήθηκε από την πανδημία:
“Οι επιπτώσεις του Covid-19 συνεχίζουν να εξελίσσονται και να έχουν αντίκτυπο σε βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο. Από την έναρξη της πανδημίας, η Ikea κατάφερε να απορροφήσει σημαντικές αυξήσεις κόστους σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού, προσπαθώντας να διατηρήσει τις τιμές του εύρους προϊόντων όσο το δυνατόν πιο σταθερές και χαμηλές.
Ωστόσο, δεν εξαιρούμαστε από τις μακροοικονομικές εξελίξεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, οι έμποροι λιανικής πώλησης και το ευρύ κοινό. Για πρώτη φορά από τότε που το αυξανόμενο κόστος άρχισε να επηρεάζει την παγκόσμια οικονομία, θα αρχίσουμε να αυξάνουμε τις τιμές τις επόμενες εβδομάδες”.
Το δελτίο Τύπου διευκρινίζει ότι οι αυξήσεις (κατά μέσο όρο 9%) θα ποικίλουν με κάποιο τρόπο από χώρα σε χώρα και από προϊόν σε προϊόν. Υποθετικά, όλα τα σουηδικά προϊόντα γαστρονομίας που πωλούνται τόσο στα καταστήματα εστίασης όσο και στα ράφια των καταστημάτων Ikea θα επηρεαστούν επίσης από αυτές τις προσαρμογές.
Πηγή: EFA News