Ξεσπά ο σεφ για την ψεύτικη κράτηση που οδήγησε σε απώλεια εσόδων για το εστιατόριο.
Θύμα μιας μεγάλης κράτησης «φάντασμα» έπεσε το εστιατόριο Michael’s στο Mount Merrion του Δουβλίνου στην Ιρλανδία, υπενθυμίζοντάς μας πως μια μικρή αλλαγή σχεδίων μπορεί να καταστεί οικονομικά επιζήμια για μι επιχείρηση.
Ο σεφ Gaz Smith αποκάλυψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι στο εστιατόριό του μια μεγάλη κράτηση που έγινε ακυρώθηκε, υπονοώντας ότι μπορεί να ήταν μια σκόπιμη ενέργεια από κάποιους ανταγωνιστές τους. «Ήταν εσκεμμένο και υπολογισμένο», έγραψε σε δημοσίευση στο Twitter.
«Ξοδέψαμε τόσο πολύ χρόνο προσπαθώντας να τους φιλοξενήσουμε (τους πελάτες), ξαναφτιάχνοντας τα σχέδια του τραπεζιού, παραγγέλνοντας επιπλέον φαγητό, ειδικά για αυτούς, απορρίπτοντας κρατήσεις για τακτικούς πελάτες και ντόπιους. Προσπάθησαν να μπλοφάρουν όταν αναφερθήκαμε στην προκαταβολή…(το αποτέλεσμα) ήταν πολλά φαγητά που περίσσεψαν και μια ομάδα αποθαρρυνμένη», συνέχισε το tweet.
Ο Smith στη συνέχεια απηύθυνε ένα κάλεσμα στους σχεδόν 39.000 ακόλουθούς του να δείξουν υποστήριξη και να κλείσουν τραπέζι στο εστιατόριο με θαλασσινά και μπριζόλες, αλλά αυτή τη φορά να εμφανιστούν. Δεν εξήγησε αν πραγματικά υποπτευόταν κάποιον συγκεκριμένα για αυτό.
Εν τω μεταξύ νωρίτερα φέτος ο σεφ Paulo Airaudo, που εργάζεται στο πολυτελές εστιατόριο Amelia με δύο αστέρια Michelin στο Σαν Σεμπαστιάν της Ισπανίας κέρδισε δικαστική διαμάχη ενάντια σε πελάτη που είχε κάνει κράτηση και δεν εμφανίστηκε, αλλά και πάλι τον χρέωσε περίπου 500 ευρώ. Η μήνυση κατατέθηκε ενάντια στον σεφ από τον πελάτη επειδή δεν βρήκε δίκαιη την πολιτική του εστιατορίου, αλλά το δικαστήριο αποφάσισε πως το δίκιο ήταν με τη μεριά της επιχείρησης.