Η υπηρεσία της Amazon δημοσίευσε για πρώτη φορά στοιχεία του τι προτιμούν οι καταναλωτές της σε τρόφιμα στις ΗΠΑ.
Το «καλάθι του καταναλωτή» της απεικόνισε για πρώτη φορά η εταιρεία Amazon Fresh, στο οποίο καταγράφεται ποιες είναι οι προτιμήσεις των πελατών της σε είδη φαγητού.
Αν και τα δεδομένα αφορούν στους καταναλωτές στις ΗΠΑ, το The Cart Report της Amazon Fresh προσφέρει μια αρκετά διεισδυτική ματιά στο ποια προϊόντα θεωρούσε ο μέσος καταναλωτής απαραίτητα για το περσινό καλοκαίρι (Μάιος- Σεπτέμβριος του 2022).
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, διαπολιτειακά η μαγιονέζα ήταν το αγαπημένο καρύκευμα του μέσου Αμερικανού καταναλωτή, αφού εκτιμήθηκε ότι οι πελάτες της Amazon Fresh αγόρασαν περίπου 167.000 λίτρα από αυτήν!
Μουστάρδα ή κέτσαπ;
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης, το περασμένο καλοκαίρι, οι πελάτες του Amazon Fresh αγόρασαν αρκετή κέτσαπ για να γεμίσουν περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια φλιτζάνια! Επιπλέον, οι Νεοϋορκέζοι αγόραζαν πάνω από 20 φορές περισσότερη κέτσαπ από τη μουστάρδα! Οπότε είναι φανερό πως εκ των δύο, η σάλτσα με βάση τη ντομάτα κερδίζει σε αυτό το δίλημμα. Όσο για τα είδη της μουστάρδας, οι καταναλωτές φαίνεται να αμφιταλλαντεύονταν ανάμεσα στην κλασσική κίτρινη και την πικάντικη καφέ.
Χάμπουργκερ, τουρσί και παγωτό
Οι Αμερικανοί γυρίζουν περισσότερα χάμπουργκερ παρά χοτ ντογκ, αφού η Amazon Fresh πουλά περίπου τρεις φορές περισσότερα χάμπουργκερ από ότι από τα αγαπημένα σνακ με λουκάνικο, δηλαδή περίπου 2 εκατ. από αυτά. Ανάμεσα στα αλμυρά τρόφιμα πρωταγωνίστησε και το τουρσί, από το οποίο αγοράστηκαν περίπου 383.000 κιλά από αυτό.
Όσο για τα λεγόμενα ντιπ που κοσμούν τα καλοκαιρινά τραπέζια και μπάρμπεκιου, η Amazon Fresh πούλησε περισσότερα από 249.000 κιλά από χούμους, salsa και άλλα είδη.
Το παγωτό- ή αλλιώς το κορυφαίο καλοκαιρινό γλυκό- προτιμήθηκε κυρίως στη γεύση cookies και κρέμα. Εκτιμήθηκε πως οι Αμερικανοί καταναλωτές αγόρασαν περίπου 1,5 εκατ. κιλά από αυτό.
Υπενθυμίζεται πως για την ώρα η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα.