Κυριακή, 12 Μαΐου, 2024
17.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Κέτσαπ vs. Μουστάρδα: Τι προτιμά ο καταναλωτής – Έρευνα της Amazon Fresh

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΚέτσαπ vs. Μουστάρδα: Τι προτιμά ο καταναλωτής - Έρευνα της Amazon Fresh
spot_img

Η υπηρεσία της Amazon δημοσίευσε για πρώτη φορά στοιχεία του τι προτιμούν οι καταναλωτές της σε τρόφιμα στις ΗΠΑ.

Το «καλάθι του καταναλωτή» της απεικόνισε για πρώτη φορά η εταιρεία Amazon Fresh, στο οποίο καταγράφεται ποιες είναι οι προτιμήσεις των πελατών της σε είδη φαγητού.

Αν και τα δεδομένα αφορούν στους καταναλωτές στις ΗΠΑ, το The Cart Report  της Amazon Fresh προσφέρει μια αρκετά διεισδυτική ματιά στο ποια προϊόντα θεωρούσε ο μέσος καταναλωτής απαραίτητα για το περσινό καλοκαίρι (Μάιος- Σεπτέμβριος του 2022).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, διαπολιτειακά η μαγιονέζα ήταν το αγαπημένο καρύκευμα του μέσου Αμερικανού καταναλωτή, αφού εκτιμήθηκε ότι οι πελάτες της Amazon Fresh αγόρασαν περίπου 167.000 λίτρα από αυτήν!

Μουστάρδα ή κέτσαπ;

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης, το περασμένο καλοκαίρι, οι πελάτες του Amazon Fresh αγόρασαν αρκετή κέτσαπ για να γεμίσουν περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια φλιτζάνια! Επιπλέον, οι Νεοϋορκέζοι αγόραζαν πάνω από 20 φορές περισσότερη κέτσαπ από τη μουστάρδα! Οπότε είναι φανερό πως εκ των δύο, η σάλτσα με βάση τη ντομάτα κερδίζει σε αυτό το δίλημμα. Όσο για τα είδη της μουστάρδας, οι καταναλωτές φαίνεται να αμφιταλλαντεύονταν ανάμεσα στην κλασσική κίτρινη και την πικάντικη καφέ.

Χάμπουργκερ, τουρσί και παγωτό

Οι Αμερικανοί γυρίζουν περισσότερα χάμπουργκερ παρά χοτ ντογκ, αφού η Amazon Fresh πουλά περίπου τρεις φορές περισσότερα χάμπουργκερ από ότι από τα αγαπημένα σνακ με λουκάνικο, δηλαδή περίπου 2 εκατ. από αυτά. Ανάμεσα στα αλμυρά τρόφιμα πρωταγωνίστησε και το τουρσί, από το οποίο αγοράστηκαν περίπου 383.000 κιλά από αυτό.

Όσο για τα λεγόμενα ντιπ που κοσμούν τα καλοκαιρινά τραπέζια και μπάρμπεκιου,  η Amazon Fresh πούλησε περισσότερα από 249.000 κιλά από χούμους, salsa και άλλα είδη.  

Το παγωτό- ή αλλιώς το κορυφαίο καλοκαιρινό γλυκό- προτιμήθηκε κυρίως στη γεύση cookies και κρέμα. Εκτιμήθηκε πως οι Αμερικανοί καταναλωτές αγόρασαν περίπου 1,5 εκατ. κιλά από αυτό.  

Υπενθυμίζεται πως για την ώρα η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Θάνατοι από τροφική δηλητηρίαση στο νοσοκομείο

Οι τροφικές δηλητηριάσεις στα νοσοκομεία, είναι ένας υποτιμημένος αλλά υπαρκτός και σοβαρός κίνδυνος.

Ο συνειδητοποιημένος καταναλωτής και οι παραπλανητικές ετικέτες τροφίμων

Τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις στο μπροστινό μέρος της συσκευασίας.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα