Συνεχίζεται το ντόμινο αρνητικών επιπτώσεων για την πάλαι ποτέ, πρώτη μύρα της Αμερικής.
Το «τσουνάμι» επιπτώσεων για τη μπύρα Bud Light μετά τη συνεργασία της με την trans influenser Dylan Mulvaney, συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Μετά το εθνικό μποϊκοτάζ, την πτώση των μετοχών, τη δραματική μείωση στις πωλήσεις, το κλείσιμο συνεργαζόμενων εταιρειών όπως το εργοστάσιο μπουκαλιών Ardagh, την απώλεια θέσεων εργασίας, τώρα ανακοινώθηκε πως από πρώτη σε πωλήσεις μπύρα στις ΗΠΑ, πλέον βρέθηκε στην τέταρτη θέση. Και η κατάσταση δεν άλλαξε παρά τις διορθωτικές κινήσεις της εταιρείας όπως η απομάκρυνσης της υπεύθυνης μάρκετινγκ , η “αποκήρυξη” της συνεργασίας με την Mulvaney και η μεγάλη «κωλοτούμπα» και στροφή της στην… τεστοστερόνη με χορηγίες σε ομάδες βετεράνων και ανδρικού ποδοσφαίρου.
Σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας δεδομένων φιλοξενίας Union, η Bud Light έπεσε από την πρώτη θέση στην τέταρτη θέση πίσω από τις Miller Lite, Michelob Ultra και Coors Light στη λίστα με τις πιο δημοφιλείς μάρκες μπύρας σε εστιατόρια και μπαρ.
Οι πωλήσεις του Bud Light μειώθηκαν κατά 26,1% για την εβδομάδα που έληξε στις 15 Ιουλίου, κάτι που είναι ελαφρώς χειρότερο από την πτώση 23,6% που σημειώθηκε κατά την περίοδο διακοπών της 4ης Ιουλίου, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ και της Bump Williams Consulting.