Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
19.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Tesco: “Κόπηκε” η διαφήμιση για τα φυτικά Burger

ΑρχικήΝέαΔιεθνήTesco: "Κόπηκε" η διαφήμιση για τα φυτικά Burger
spot_img

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) του Ηνωμένου Βασιλείου, έλαβε 171 καταγγελίες για τη διαφήμιση της βρετανικής αλυσίδας σουπερμάρκετ Tesco, για τα φυτικά burger, “Plant Chef“.

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) στο Ηνωμένο Βασίλειο απαγόρευσε μια διαφήμιση από το σούπερ μάρκετ Tesco για την παρουσίαση «παραπλανητικών» ισχυρισμών στη διαφημιστική καμπάνια ενός vegan burger, “Plant Chef“. H διαφήμιση ισχυριζόταν πως τα προϊόντα Plant Chef θα μπορούσαν να «κάνουν τη διαφορά στον πλανήτη». Η ASA, λοιπόν, κατέκρινε τον ισχυρισμό, καθώς υπονοούσε πως με την αγορά των συγκεκριμένων burger οι πελάτες θα παρασύρονταν στο να πιστέψουν πως τα εν λόγω προϊόντα θα καταπολεμούσαν την κλιματική αλλαγή.

Είναι γνωστό πως τα φυτικά προϊόντα γενικότερα συμβάλλουν σε μικρότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, άρα αποτελούν μια πιο περιβαλλοντικά ωφέλιμη επιλογή. Η ASA δήλωσε, ωστόσο, ότι η Tesco δεν παρείχε αρκετούς ισχυρισμούς που να αποδεικνύουν ότι τα “Plant Chef” πράγματι έχουν περισσότερα θετικά οφέλη για τον πλανήτη από τα burger κρέατος. «Οι ισχυρισμοί σχετικά με τα θετικά οφέλη τους για τον πλανήτη δεν είχαν τεκμηριωθεί και ήταν πιθανό να παραπλανήσουν», κατέληξε η ASA και απεφάνθη την μη κυκλοφορία των διαφημίσεων στην τρέχουσα μορφή της. Συνολικά, η ASA έλαβε 171 καταγγελίες για τη διαφήμιση από τη μέρα που κυκλοφόρησε, το φθινόπωρο του 2021.

Η απάντηση της Tesco ήταν πως δεν ισχυρίστηκε ότι τα προϊόντα ήταν «εντελώς» βιώσιμα και πως ήταν «απογοητευμένη» με το αποτέλεσμα. Την ίδια στιγμή ο πρόεδρος της Επιτροπής Κλιματικής Αλλαγής , σχολίασε, με αφορμή το συμβάν, ότι είναι λάθος  η κατανάλωση κρέατος να παρουσιάζεται ως μη φιλική προς το περιβάλλον, καθώς αυτό θα μπορούσε να αλλάξει με μια βελτίωση των μεθόδων κτηνοτροφίας.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως δεν είναι η πρώτη φορά που η ASA στρέφεται ενάντια στην Tesco, καθώς είναι η δεύτερη διαφήμιση σε διάστημα δύο μηνών που απαγορεύει, αναφέρει το ES Magazine. Mόλις τον Μάιο απαγόρευσε πέντε διαφημίσεις για την καμπάνια κινητής τηλεφωνίας της Tesco, λέγοντας ότι η χρήση των λέξεων «shiitake» και «fistachio» παρέπεμπε σε υβριστικά λόγια και ήταν προσβλητική.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

“ΟΧΙ” της EFSA σε ισχυρισμό υγείας για το συμπλήρωμα κρεατίνης

Απορρίφθηκε από την Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων ο ισχυρισμός υγείας «Η καθημερινή λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας».

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο