Silver Award 2022 για το σχεδιασμό ταυτότητας των νέων ρυζογκοφρετών AGRINO MINI
Ανάμεσα σε πλήθος εταιρειών από ένα ευρύ επιχειρηματικό φάσμα, η AGRINO κατάφερε να βραβευτεί για 3η φορά στην κατηγορία “Food” για το Σχεδιασμό της ταυτότητας και των συσκευασιών της στo πλαίσιo του Διαγωνισμού Packaging Awards ‘22.
Το Silver Award 2022 που κατέκτησε η AGRINO για το σχεδιασμό ταυτότητας των νέων ρυζογκοφρετών AGRINO MINI, είναι το 3ο βραβείο στις 3 συμμετοχές της AGRINO στην κατηγορία “Food” στα Packaging Awards, που αφορούν σε όλα τα projects σχεδιασμού ταυτότητας και συσκευασιών των 4 τελευταίων ετών σε συνεργασία με τη MILK Branding Professionals. Αυτό καταδεικνύει πως συνεχίζεται η παράδοση, που είναι μέσα στο DNA της εταιρίας και ξεκίνησε πριν από 67 χρόνια, αυτή της πρωτοποριακής σχεδίασης και της καινοτομίας στις συσκευασίες AGRINO τόσο σε επίπεδο δημιουργικού όσο και σε υλικά και μορφή της συσκευασίας.
H νέα σειρά MINI ρυζογκοφρετών, που παράγεται στο εργοστάσιο της AGRINO στη Σίνδο, περιλαμβάνει τέσσερις γεύσεις σε σακουλάκι των 50g: ελληνική Ρίγανη, Τυρί (Gouda, Cheddar και Γραβιέρα), Barbeque και Pizza, όλες με 100% ελληνικό καστανό ρύζι.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η AGRINO κατέκτησε Χρυσό Βραβείο για το συνολικό branding και το σχεδιασμό των συσκευασιών της σειράς Ρυζογκοφρετών Tower στo πλαίσιo του Διαγωνισμού Packaging Awards 2019 και Χρυσό Βραβείο για το συνολικό branding και τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας και των συσκευασιών των οσπρίων τηςστα Packaging Awards 2020.
Λίγα λόγια για την εταιρεία:
Με ιστορία που κρατά πάνω από μισό αιώνα η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια και όσπρια υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.