Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα
και είναι το Συνεχίζει το πλάνο ανάπτυξής της στην Ελλάδα η Carrefour, με την έναρξη λειτουργίας του πρώτου Carrefour Market στην Αττική. Πρόκειται για το 13ο κατάστημα που εγκαινιάζεται από τον περασμένο Μάιο, όταν και σηματοδοτήθηκε η επάνοδος της γαλλικής εταιρείας στην ελληνική αγορά, με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην Χαλκιδική, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Το νέο κατάστημα Carrefour, το οποίο ξεκίνησε πιλοτικά να λειτουργεί τον Αύγουστο και βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία από τις αρχές Σεπτεμβρίου, βρίσκεται στο κέντρο του Πειραιά και αποτελεί το πρώτο εταιρικό κατάστημα της εταιρείας, ενώ ανήκει στον τύπο Carrefour Market, City concept, τα καταστήματα δηλαδή της εταιρείας που λειτουργούν σε αστικές περιοχές και κεντρικούς οδικούς άξονες, διαθέτοντας στους καταναλωτές μια μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, κατάλληλα προσαρμοσμένων στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής.
«Μέσα σε λιγότερο από πέντε μήνες, βρισκόμαστε ήδη σε 8 διαφορετικές περιοχές ανά την Ελλάδα, με 13 καταστήματα, δύο διαφορετικών τύπων. Επιπλέον, η σύνδεση των καταναλωτών με το brand Carrefour, αποτυπώθηκε πλήρως στη δυναμική που έχουν ήδη αναπτύξει τα καταστήματά μας στις τοπικές αγορές. Το επιχειρηματικό μας πλάνο συνεχίζεται απαρέγκλιτα, θέλοντας να έχουμε ολοκληρώσει την πρώτη φάση ανάπτυξής μας μέχρι το τέλος του έτους. Η έναρξη λειτουργίας του καταστήματος του Πειραιά είναι το δεύτερο σημαντικό βήμα για εμάς, μετά τη δημιουργία του πρώτου καταστήματος, δεδομένου ότι αποτελεί το πρώτο μας εταιρικό κατάστημα στην Αττική», σημειώνει ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Carrefour στην Ελλάδα.
Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει, καταστήματα, διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς, ενώ για το επόμενο διάστημα έχει ήδη δρομολογηθεί η λειτουργία 8 νέων καταστημάτων.
Σημειώνεται ότι τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται στην Ελλάδα από την Retail and More, θυγατρική του Ομίλου Globalsat-Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην ελληνική αγορά.