Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
22.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

«Aπάτη κέτσαπ» ονομάζεται η νέα καμπάνια της Heinz – Δείτε γιατί…

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / Οικονομία«Aπάτη κέτσαπ» ονομάζεται η νέα καμπάνια της Heinz - Δείτε γιατί...
spot_img

Οι νέες διαφημίσεις της κέτσαπ Heinz δείχνουν εργαζόμενους σε εστιατόρια να ξαναγεμίζουν μπουκάλια Heinz με άλλες μάρκες κέτσαπ. 

Την νέα της καμπάνια δια χειρός Rethink λανσάρει η Heinz με τίτλο “Ketchap Fraud”, στοχοποιώντας καταστήματα που παρουσιάζουν ως Heinz, κέτσαπ χαμηλότερης ποιότητας. Η αφίσες παρουσιάζουν το προσωπικό της κουζίνας να γεμίζει γυάλινα μπουκάλια Heinz με κέτσαπ άλλων εταιριών, και προβάλλονται στις ΗΠΑ και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το σλόγκαν της καμπάνιας «Ακόμη και όταν δεν είναι Heinz, πρέπει να είναι Heinz».

Σε ένα άρθρο του 2000 στην Wall Street Journal Heinz αποκάλυψε ότι τουλάχιστον το 20% των εστιατορίων με τα οποία μίλησε παραδέχτηκαν ότι ξαναγέμιζαν τα μπουκάλια τους με κέτσαπ που δεν ήταν Heinz, αποδεικνύοντας ότι η «απάτη με κέτσαπ» δεν είναι νέο φαινόμενο.

   Η Καναδική εταιρία πραγματοποίησε προηγουμένως άλλη μια επιτυχημένη διαφήμιση, με επίκεντρο την τεχνητή νοημοσύνη, χρησιμοποιώντας το ίδιο σλόγκαν. Τώρα προωθεί με έναν άλλο έξυπνο τρόπο το προϊόν, βλέποντας ουσιαστικά από την κλειδαρότρυπα των εστιατορίων που πραγματοποιούν απάτη εις βάρος του κολοσσού κέτσαπ. Ο Chief Creative Officer και μέτοχος της Rethink, Mike Dubrick λέει στο TheDrum, “Είναι μια πραγματική συμπεριφορά που παρατηρήσαμε σε όλο τον κόσμο και θέλαμε να φέρουμε στο φως. Δείχνει πόσο βάρος φέρει η μάρκα Heinz και πόσο ακόμα και μόνο το μπουκάλι μιλάει για την ποιότητα. Αν και είμαστε κολακευμένοι από τη συμπεριφορά, τελικά, θέλουμε να την αποτρέψουμε και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με τα εστιατόρια για να το κάνουμε”.

   Η Megan Lang, διευθύντρια μάρκετινγκ στη Heinz North America, αναφέρει το πως εμπνεύστηκαν την καμπάνια, “Είδαμε (μέσω snapchat) κάποιον που πιάστηκε στα πράσα να ξαναγεμίζει τη Heinz με άλλη κέτσαπ, κάτι που μας ώθησε να ψάξουμε περαιτέρω, και ανακαλύψαμε ότι αυτή ήταν μια αληθινή και διαδεδομένη συμπεριφορά. Σκεφτήκαμε, ποιος καλύτερος τρόπος να εκφράσουμε τη βασική μας πεποίθηση της επωνυμίας ότι «It Has to Be Heinz» από το να ενισχύσουμε απλώς μια υπάρχουσα καταναλωτική συμπεριφορά με υποστηρικτικό και αστείο τρόπο;”

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Αντίστροφη μέτρηση για τα FEA 2024, τον θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στον κλάδο των τροφίμων

Όλα είναι έτοιμα για την τελετή απονομής που θα γίνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024 στo πλαίσιο της Food & Drinks by Detrop της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη

Ισχυρισμοί σε τρόφιμα: Ψήφισμα “καταπέλτης” από την ΕΕ για την παραπλάνηση των καταναλωτών – Περιορισμός του “χωρίς προσθήκη ζάχαρης”

Σε ψήφισμά της η ΕΕ ζητά την άμεση εφαρμογή του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1924/2006 για τους ισχυρισμούς διατροφής και υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο