Η ισπανική εταιρεία λιανικής Caprabo εισήγαγε ψηφιακές αποδείξεις μετρητών για αγορές στα σουπερμάρκετ της. Η πρωτοβουλία σηματοδοτεί μια πρόοδο στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών της, η οποία ελπίζει ότι θα οδηγήσει σε βελτιωμένη εμπειρία πελατών. Η Caprabo στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των ψηφιακών πελατών, οι οποίοι σήμερα αποτελούν το 7% του συνόλου.
Ψηφιακές αποδείξεις στο Caprabo
Με την εισαγωγή της ψηφιακής απόδειξης, ελπίζει να προσεγγίσει σχεδόν το ένα εκατομμύριο πελάτες που έχουν την κάρτα Caprabo Club Card καθώς εκδίδει περισσότερες από 45 εκατομμύρια αποδείξεις ετησίως. Το ψηφιακό εισιτήριο είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή Caprabo και οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να το ενεργοποιήσουν.
Για να γίνει αυτό, οι πελάτες πρέπει να έχουν μόνο μια κάρτα Caprabo Club και να είναι χρήστες της εφαρμογής.
Με το νέο σύστημα, ο πελάτης εξοικονομεί χρόνο αναμονής στο ταμείο, έχει τις πληροφορίες διαθέσιμες ανά πάσα στιγμή και μπορεί να κάνει ερωτήσεις, καθώς και να κάνει αποθήκευση και κοινή χρήση.
Οι πελάτες σκανάρουν την κάρτα τους στο ταμείο και το εισιτήριο φορτώνεται αυτόματα στην εφαρμογή.
Η Begoña Ruiz, επικεφαλής της Λέσχης Πελατών του Caprabo, δήλωσε: “Το νέο εισιτήριο της Caprabo ψηφιοποιεί, λίγο περισσότερο, μια καθημερινή δράση όπως οι αγορές στο σουπερμάρκετ. Απλοποιεί, διευκολύνει και επιταχύνει την πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με αγορές. Πιστεύουμε ότι βελτιώνει την εμπειρία αγορών των πελατών μας, καθώς και να το κάνουμε πιο βιώσιμο».
«Γνωρίζουμε όλο και περισσότερο την ανάγκη να σεβόμαστε το περιβάλλον και πρέπει να εκμεταλλευτούμε ό,τι μας προσφέρει η τεχνολογία για να μπορέσουμε να το κάνουμε», πρόσθεσε.
Δεσμεύσεις για την υγεία και την αειφορία
Το 2019, η Caprabo ξεκίνησε μια λίστα δεσμεύσεων για την υγεία και τη βιωσιμότητα με ένα πολύ κάθετο όραμα, λαμβάνοντας υπόψη πτυχές όπως η ασφάλεια των τροφίμων, η ισορροπημένη διατροφή, η πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας, η τροφή για ομάδες με ειδικές ανάγκες, η βιωσιμότητα, η διαφάνεια, η υπεύθυνη κατανάλωση, εκπαίδευση και ενημέρωση.
Κάθε μία από αυτές τις προτάσεις συνδέεται με συγκεκριμένα μέτρα που θα εφαρμοστούν σταδιακά σε όλη την εταιρεία.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Caprabo τήρησε τον Κώδικα Δεοντολογίας σχετικά με τις υπεύθυνες επιχειρηματικές πρακτικές τροφίμων και πρακτικές μάρκετινγκ που εγκρίθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η πρωτοβουλία στοχεύει στη δημιουργία μιας κοινής ατζέντας στον τομέα των τροφίμων για την προώθηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας σε όλη τη βιομηχανία και, συνεπώς, τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που παράγει.
© 2022 European Supermarket Magazine . Άρθρο του Conor Farrelly.