Κατέκτησε μερίδιο πλέον του 70% στην αναπτυσσόμενη κατηγορία του κατεψυγμένου γύρου.
Στο ποσό των 124,8 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι συνολικές πωλήσεις της Creta Farms το 2022 από 98,6 εκατ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας αύξηση 26%. Τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 7,44 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,6 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα θετικά οικονομικά μεγέθη που επιτεύχθηκαν την περασμένη χρονιά αντικατοπτρίζουν την συνεχιζόμενη ανοδική πορεία της Creta Farms στην ελληνική αγορά αλλαντικών. Στη διάρκεια του περασμένου έτους, η Creta Farms ενδυνάμωσε περαιτέρω την παρουσία των προϊόντων της, τόσο στο κανάλι της λιανικής, σε αλυσίδες μικρού και μεσαίου μεγέθους, όσο και στο Ho.Re.Ca. όπου έχει ανακτήσει σε μεγάλο βαθμό το μερίδιο αγοράς που κατείχε προ της πανδημίας.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η εταιρεία εμπλούτισε την κατηγορία των προψημένων κρεατοσκευασμάτων και κατέκτησε μερίδιο πλέον του 70% στην αναπτυσσόμενη κατηγορία του κατεψυγμένου γύρου. Mε κύρια ‘’όπλα” το Εν Ελλάδι και το Tostaki, η Creta Farms επιβεβαίωσε την ηγετική της θέση στα αλλαντικά ενισχύοντας το μερίδιο της τόσο στην premium κατηγορία με τα Εν Ελλάδι και Gourmet προϊόντα όσο και στην price sensitive κατηγορία με τη γκάμαπροϊόντων Tostaki & Λακωνική. Ως αποτέλεσμα, η Creta Farms κατέγραψε στο τέλος του 2022 μερίδιο αγοράς 24%, από 18,7% το 2021.
Η Creta Farms το 2022 προχώρησε επίσης σε επενδύσεις 3,3 εκατ. ευρώ, με βασικό στόχο την αναβάθμιση των κτηριακών εγκαταστάσεων και του Μηχανολογικού εξοπλισμού της Παραγωγικής Μονάδας στο Ρέθυμνο.
Ο Δημήτρης Βιντζηλαίος, στρατηγικός επενδυτής της Creta Farms, δήλωσε σχετικά «Το 2022 ήταν μια χρονιά προκλήσεων για την αγορά των αλλαντικών και κατ΄ επεκταση για την Creta Farms. Στόχος μας ήταν να συνεχίσουμε με ανοδικούς ρυθμούς και να εδραιώσουμε την ηγετική μας θέση, κάτι που μέσω στοχευμένωνκινήσεων και επενδύσεων καταφέραμε να επιτύχουμε. Η Creta Farms κατέγραψε για ακόμη μια χρονιά θετικάοικονομικά αποτελέσματα και διαθέτει πλέον μερίδιο αγοράς που φτάνει το 24%. Προχωράμε σε νέες στρατηγικές επενδύσεις όπως τα vegan κρεατοσκευάσματα με βάση το ελαιόλαδο και αναπτύσσουμε τις εξαγωγές με βασικό στόχος μας να δημιουργήσουμε έναν όμιλο τροφίμων με ηγετική θέση στην Ελλάδα και σαφή εξωστρεφή προσανατολισμό».