Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
17 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

#cupsidedown… Ο καφές από άλλη οπτική γωνία!

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / Οικονομία#cupsidedown... Ο καφές από άλλη οπτική γωνία!
spot_img

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την 1η Οκτωβρίου και με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα καφέ o illy εγκαινίασε την νέα επικοινωνιακή εκστρατεία #cupsidedown, που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της κυκλικής οικονομίας ως εναλλακτική λύση στο μοντέλο γραμμικής οικονομίας. Με το #cupsidedown o illy τονίζει την ανάγκη αυτής της αλλαγής και σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Matteo Attruia σχεδίασε ένα νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι με στόχο να δώσει την νέα αυτή οπτική στην κατανάλωση του καφέ.

Έτσι, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και το Σάββατο 1η Οκτωβρίου, το Μετρό του Συντάγματος ντύθηκε στα χρώματα του illy με τα βήματα των επισκεπτών να κατευθύνονται αποκλειστικά στο ειδικά σχεδιασμένο corner illy. Εκεί, οι λάτρεις του καφέ και όλοι οι επισκέπτες του Μετρό ενημερώθηκαν σχετικά με την νέα καμπάνια #cupsidedown που έχει ως στόχο να αποδείξει πως η κατανάλωση του καφέ δεν αφορά μόνο στην γεύση αλλά μπορεί να αποτελέσει και μια σημαντική πράξη ευθύνης προς το περιβάλλον. Οι παρευρισκόμενοι είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν από κοντά και να φωτογραφηθούν με το νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι που τράβηξε τα βλέμματα ενώ απολάμβαναν έναν μοναδικό καφέ illy που αποτέλεσε ιδανικό εφόδιο για να ξεκινήσουν όμορφα την ημέρα τους.

Η εκστρατεία #cupsidedown πλαισιώθηκε με δυναμικό και ταυτόχρονα ενημερωτικό περιεχόμενο στα SoME κανάλια του illy_greece και από πλήθος επώνυμων influencers οι οποίοι ενημέρωσαν τους followers τους για την νέα καμπάνια και τους παρακίνησαν να δουν τον καφέ με μια νέα οπτική.

Αξίζει να σημειωθεί πως η δημιουργία οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη αποτελεί εξαρχής βασική αρχή της illycaffè η οποία έχει αναπτύξει ένα επιχειρηματικό μοντέλο βασισμένο στη βιώσιμη ποιότητα. Η illycaffè, ως κοινωφελής οργανισμός και έχοντας την πιστοποίηση B-Corp, πιστεύει ακράδαντά στην ανάγκη δημιουργίας ενός συστήματος που μπορεί να αναγεννηθεί από μόνο του, εξασφαλίζοντας την ευημερία των ανθρώπων και του πλανήτη. Η εταιρεία συνεργάζεται στενά με τους καλλιεργητές καφέ, παρέχοντας εκπαίδευση για την επίτευξη βιώσιμης ποιότητας και υποστηρίζοντας έργα που δημιουργούν αξία για τις τοπικές κοινότητες και το περιβάλλον. Η illycaffè έχει ως στόχο να απαλλαγεί από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2033, εφαρμόζοντας ένα κυκλικό και αναγεννητικό μοντέλο που μπορεί να δεσμεύσει τον άνθρακα κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού της μέσω της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και μειώνοντας τις επιπτώσεις κάθε στοιχείου σε όλο το κύκλο παραγωγής, από τα προϊόντα έως τη συσκευασία.

Περισσότερες λεπτομέρειες για την εκστρατεία #cupsidedown μπορείτε να βρείτε εδώ.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο