- Silver Βραβείο για την καμπάνια MILKO HOODMAKEOVER στην κατηγορία BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT
- Bronze Βραβείο για τη σειρά συσκευασιών «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες» στην κατηγορία BRANDING & DESIGN
Για μία ακόμη φορά η ΔΕΛΤΑ διακρίθηκε στα βραβεία δημιουργικότητας Ermis ’21, με Silver award για την δυναμική επικοινωνία της καμπάνιας MILKO HOODMAKEOVER στην κατηγορία BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT και με Bronze award για τη σειρά συσκευασιών γάλακτος και γιαουρτιού «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες» στην κατηγορία BRANDING & DESIGN.
To ΜILKO της ΔΕΛΤΑ εξακολουθεί να κάνει τα όνειρα των νέων αληθινά. Από κοινού με τη διαφημιστική «The Newtons Laboratory», δημιούργησαν την πρωτοβουλία «MILKO HOODMAKEOVER». Έτσι το αγαπημένο σοκολατούχο των νέων, σε συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, έδωσε ζωή και χρώμα σε 2 γήπεδα μπάσκετ, μεταμορφώνοντας τα σε σύγχρονους και ασφαλείς χώρους άθλησης.
Το δεύτερο βραβείο αφορά τη σειρά συσκευασιών γάλακτος και γιαουρτιού «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες», σχεδιασμένη από την Garamond Design, που διακρίθηκε για τον υψηλής αισθητικής σχεδιασμό του packaging της, έχοντας ήδη κερδίσει την προτίμηση και την αναγνώριση των καταναλωτών.
Με στρατηγικό σχεδιασμό, συνέπεια και στοχευμένες ενέργειες, η ΔΕΛΤΑ αποδεικνύει ότι η δημιουργικότητα και η αποτελεσματικότητα δεν έχουν όρια και δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να προσφέρει προϊόντα και εμπειρίες υψηλών προδιαγραφών στο καταναλωτικό κοινό.