Ο γίγαντας των σουπερμάρκετ Asda θα είναι το πρώτο σουπερμάρκετ που θα δοκιμάσει αυτόματο σύστημα επαλήθευσης ηλικίας στα αυτοματοποιημένα ταμεία.
Από αυτήν την εβδομάδα, οι πελάτες στα καταστήματα Pudsey και Stevenage της Asda μπορούν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία εκτίμησης ηλικίας όταν αγοράζουν αλκοόλ, η οποία λειτουργεί μέσω μιας κάμερας στην οθόνη αυτόματης συναλλαγής για να εκτιμήσει με ακρίβεια την ηλικία του πελάτη.
Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος μιας δοκιμής του Home Office για να επιτρέψει τη δοκιμή τεχνολογιών που μπορούν να βοηθήσουν στην απαίτηση για επαλήθευση ηλικίας στη λιανική πώληση αλκοόλ.
Οι καταναλωτές που αγοράζουν αλκοόλ μπορούν απλώς να κοιτάξουν μια κάμερα για να επαληθεύσουν την ηλικία τους πριν ολοκληρώσουν την αγορά τους. Εάν το σύστημα εντοπίσει ότι ένας πελάτης φαίνεται μικρότερος των 25 ετών, μπορεί να αποδείξει την ηλικία του μέσω των εφαρμογών Yoti και Post Office EasyID.
Όσοι δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το ψηφιακό σύστημα στα αυτοεξυπηρετούμενα ταμεία έχουν τη δυνατότητα να επιδείξουν την ταυτότητά τους σε έναν εργαζόμενο στο σουπερμάρκετ.
Το πιλοτικό πρόγραμμα διεξάγεται σε συνεργασία με τους ηγέτες της τεχνολογίας checkout NCR και το δίκτυο ψηφιακής ταυτότητας Yoti, το οποίο επιτρέπει να εκτιμηθεί η ηλικία του καταναλωτή σε δευτερόλεπτα χωρίς να απαιτείται έγγραφο ταυτότητας ή ανθρώπινη παρέμβαση, παρέχοντας στους πελάτες μια πολύ πιο γρήγορη και απρόσκοπτη εμπειρία αγορών κατά την αγορά αλκοόλ στα αυτοεξυπηρετούμενα ταμεία.
Θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη Μαΐου και η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί μόνο για την αγορά αλκοολούχων προϊόντων.
Το λογισμικό ψηφιακής ταυτότητας είναι η πιο πρόσφατη τεχνολογία που δοκιμάζεται στο κατάστημα Asda’s Stevenage, ενώ θα δοκιμαστεί επίσης η χρήση αισθητήρων που θα βοηθήσουν και σε άλλες διαδικασίες όπως η ανάγκη ανοίγματος περισσότερων ταμείων σε ώρες αιχμής για τη διαχείριση ουρών.
Πηγή: Retailtechnology.co.uk