Αντιμέτωπη με τον χειρότερο πληθωρισμό της τελευταίας δεκαετίας είναι η Heineken, η οποία έχει αποφασίσει να προβεί σε αύξηση των τιμών των προϊόντων της σε μια προσπάθειά της να αντισταθμίσει το υψηλότερο κόστος, συμπεριλαμβανομένων των απότομων αυξήσεων στο κόστος των βασικών προϊόντων, της ενέργειας και της ναυτιλίας.
Βέβαια, προειδοποιεί ότι αυτό μπορεί να κάνει τους καταναλωτές να πίνουν λιγότερη μπύρα αφού και εκείνοι με τη σειρά τους καλούνται να τα βγάλουν πέρα με το αυξημένο κόστος ζωής, όπως διαμορφώνεται πλέον.
Μάλιστα, εξαιτίας του πληθωρισμού έχει καθυστερήσει και η δημοσίευση της καθοδήγησης γύρω από τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας για το 2023 αφού αυτές επηρεάζονται άμεσα.
Όπως αναφέρει η standard το 2021 τα καθαρά έσοδα της Heineken αυξήθηκαν κατά 11,3% στα 21,9 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 80% στα δύο δισεκατομμύρια ευρώ.
Οι όγκοι μπύρας παρουσίασαν 4,6% αύξηση κατά τη διάρκεια του έτους, με άνοδο 6,2% τους τελευταίους τρεις μήνες, καθώς επωφελήθηκαν από τους μειωμένους περιορισμούς στην Ευρώπη, ενώ οι πωλήσεις ήταν ιδιαίτερα δυνατές, σημειώνοντας αύξηση κατά 17,4% συγκριτικά με το 2020.
Πάντως, σε δηλώσεις του, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Dolf Van Den Brink, εμφανίστηκε αισιόδοξος για το μέλλον, βασιζόμενος στις πολύ καλές επιδόσεις του 2021 παρά το «προκλητικό και ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον» και στον τρόπο «με τον οποίο διαμορφώνεται η στρατηγική EverGreen», εκτιμώντας ότι η εταιρεία είναι σε καλό δρόμο για «βιώσιμη μακροπρόθεσμη δημιουργία αξίας».