Η μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ της Βρετανίας και η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο, σταματά τις προωθήσεις προϊόντων με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αλάτι και λιπαρά
Η Tesco επιβεβαίωσε ότι θα συνεχίσει το πρόγραμμα κατάργησης των προωθητικών ενεργειών για τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλάτι ή ζάχαρη (HFSS) από τον Οκτώβριο του 2022.
Να σημειωθεί ότι η Tesco είναι ο πρώτος λιανοπωλητής της Βρετανίας που εφάρμοσε τα ταμεία χωρίς γλυκά σε όλα τα καταστήματά από το 2015 και το 2017 κατήργησε τις προσφορές “1 + 1 ΔΩΡΟ” στα είδη ζαχαροπλαστικής.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το κατάστημα λιανικής, περίπου το 86% των πελατών λέει ότι θέλει να τρώει πιο υγιεινά και το 77% θέλει βοήθεια από τα σουπερμάρκετ για να το πετύχει.
Την περασμένη εβδομάδα, η Tesco κυκλοφόρησε το “Better Baskets”, μια καμπάνια που έχει σχεδιαστεί για να «βοηθήσει τους πελάτες να αγοράσουν ένα πιο υγιεινό και πιο βιώσιμο καλάθι, χωρίς συμβιβασμούς στην τιμή».
Η Tesco εξήγησε ότι ενώ θα συνεχίσει να προσφέρει αξία σε προϊόντα σε ολόκληρο το κατάστημα, αυτή η κίνηση σημαίνει ότι οι πελάτες δεν θα χρειάζεται πλέον να αγοράζουν περισσότερα προϊόντα HFSS από όσα χρειάζονται για να έχουν πρόσβαση σε μεγάλη αξία.
Σε δήλωση που εκδόθηκε από την Tesco Ireland ανέφερε ότι “ως ένας από τους κορυφαίους εμπόρους λιανικής της Ιρλανδίας, η Tesco Ireland δεσμεύεται να βοηθά τους πελάτες να ζήσουν πιο υγιή και βιώσιμη ζωή. Συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε τη στρατηγική μας για την υγεία. Έχουμε ήδη δεσμευτεί να αυξήσουμε τις πωλήσεις υγιεινών προϊόντων στο 65% ως ποσοστό των συνολικών πωλήσεων έως το 2025», πρόσθεσε.