Αν και με αυξημένες τιμές η Mondelēz International σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές εκτός από την Ευρώπη.
Η Mondelēz International που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 150 χώρες και κατέχει αρκετές δημοφιλείς στην Ευρώπη μάρκες, όπως η Cadbury, η Toblerone και ο καφές Jacob,s ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου για το 2023 που δείχνουν ισχυρή ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές και τις κατηγορίες και αύξησε τις προοπτικές της για ολόκληρο το έτος. Η εταιρεία ανέφερε αύξηση 17% στα καθαρά έσοδα και αύξηση όγκου σε τρεις από τις τέσσερις περιοχές, φτάνοντας τα 8,51 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε έσοδα αυτό το τρίμηνο.
Ακόμη και με αυξημένες τιμές, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική (2%), τη Λατινική Αμερική (2,6%) και την Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (3,3%). Ωστόσο, η εταιρεία σημείωσε μειωμένες πωλήσεις (-4,5%) στην Ευρώπη.
Η Ευρώπη είναι η πιο σημαντική αγορά για την εταιρεία, με έσοδα 2,93 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, οι μισές από τις παγκόσμιες κυκλοφορίες σοκολάτας βρίσκονται στην Ευρώπη, πολύ μπροστά από το 20% της αγοράς Ασίας-Ειρηνικού, σύμφωνα με την Innova Market Insights.
Σε αξία, η Ευρώπη ηγήθηκε επίσης στις πωλήσεις ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας για πέρυσι με 38% και 44% της παγκόσμιας αγοράς, αντίστοιχα.
«Είμαι ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου μας, τα οποία επιδεικνύουν ευρεία ισχύ σε όλη την επιχείρησή μας, με ισχυρή, κερδοφόρα ανάπτυξη κορυφαίας γραμμής σε όλες τις περιοχές και τις κατηγορίες. Η συνεχής επανεπένδυση στις επωνυμίες και τις δυνατότητές μας, σε συνδυασμό με τη συνεχή εκτέλεση των τιμών, την πειθαρχία κόστους και την ισχυρή απόδοση όγκου/μείγματος οδήγησαν σε αυτά τα αποτελέσματα», δήλωσε ο Dirk Van de Put, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος. «Συνεχίζουμε να οδηγούμε σε ισχυρή καταναλωτική ζήτηση στις βασικές κατηγορίες μας στη συντριπτική πλειονότητα των επιχειρήσεών μας και οι ομάδες μας συνεχίζουν να σημειώνουν σημαντική πρόοδο έναντι των πρωτοβουλιών αναμόρφωσης του χαρτοφυλακίου μας, καθώς παραμένουμε εστιασμένοι στην επιτάχυνση ισχυρής, βιώσιμης ανάπτυξης. Η ισχυρή μας απόδοση στο πρώτο εξάμηνο και η ανθεκτικότητα της κατηγορίας μας παρέχουν εμπιστοσύνη για την αύξηση τόσο των καθαρών εσόδων όσο και των προοπτικών κερδών μας για το έτος.”