Το Bite Club των everest βραβεύτηκε ως το πιο καινοτόμο και ενδιαφέρον πρόγραμμα επιβράβευσης στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Το Bite Club, το πρόγραμμα επιβράβευσης των everest, βραβεύτηκε πρόσφατα στο πλαίσιο της σημαντικότερης διεθνούς διοργάνωσης στον χώρο του Loyalty, τα International Loyalty Awards 2022 με περισσότερες από 20 κατηγορίες και 200 υποψηφιότητες που περιλαμβάνουν μερικές από τις σημαντικότερες μάρκες παγκοσμίως, όπως οι Vodafone, Volkswagen, Red Bull, Lidl, Shell, Pepsi, British Airways, IKEA, McDonald’s, Pret A Manger και Audi.
Το everest Bite Club ανακηρύχθηκε νικητής στις κατηγορίες “Best Customer Experience” και “Regional Loyalty Champions of the Year – Central and Eastern Europe including Turkey”, ως το πιο καινοτόμο και ενδιαφέρον πρόγραμμα επιβράβευσης στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Το Bite Club των everest είναι το πρώτο πλήρως προσωποποιημένο και gamified πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών στην Ελληνική αγορά καφέ & snacking. Μέσω της χρήσης προηγμένων μηχανισμών gamification και ενός ειδικά σχεδιασμένου παιχνιδιού, τα μέλη απολαμβάνουν μια συναρπαστική εμπειρία επιβράβευσης, η οποία επιτρέπει στη μάρκα να χτίσει ισχυρούς θεσμούς με το κοινό της και παράλληλα να αυξήσει το CLV (Customer Lifetime Value) των μελών.
Σύμφωνα με την κριτική επιτροπή των βραβείων, «Tο Bite Club είναι ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την εταιρία. Πολύ καλή χρήση δεδομένων, εξαιρετική διαχείριση customer journeys και πολύ καλά αποτελέσματα». Αξιολογώντας το πρόγραμμα, η επιτροπή το ξεχώρισε λόγω της δημιουργικότητας και της λειτουργικότητας πίσω από τον σχεδιασμό του, καθώς και τους καινοτόμους μηχανισμούς gamification που ανταποκρίνονται πλήρως στις προσδοκίες των πελατών.
Τα βραβεία απονεμήθηκαν στους νικητές στο πλαίσιο μιας λαμπερής τελετής, η οποία διοργανώθηκε στο Λονδίνο με τη συμμετοχή στελεχών μερικών από τις μεγαλύτερες εταιρίες παγκοσμίως. Περισσότερες πληροφορίες για τη διοργάνωση μπορείτε να βρείτε εδώ