Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου, 2024
18.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Βιολογικό Χωριό: Νέες επενδύσεις – Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΒιολογικό Χωριό: Νέες επενδύσεις - Διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων
spot_img

Νέο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Μητροπόλεως.

Με γνώμονα τη διαρκή ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων η εταιρεία Βιολογικό Χωριό εγκαινίασε πρόσφατα νέο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Μητροπόλεως.

Αποτελεί το 26ο κατάστημα του δικτύου της (250 τετραγωνικών μέτρων) και διαθέτει περισσότερα από 6.500 πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Μέσα στο κατάστημα λειτουργεί και το Crudo snack bar, το νέο concept της εταιρείας, από το οποίο οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν γεύματα, σνακ, χυμούς, vegan και bio καφέ κ.α

Με την Κρήτη και την Θεσσαλονίκη να αποτελούν νέους σταθμούς της αλυσίδας βιολογικών προϊόντων το 2023, η διοίκηση παραμένει πιστή στο επενδυτικό της πλάνο και διευρύνει συνεχώς το δίκτυο. Σύμφωνα με όσα ανέφερε, στο πλαίσιο εκδήλωσης στο νέο κατάστημα, ο ιδρυτής και CEO Δημήτρης Κρομμύδας, οι επενδύσεις της εταιρείας εφέτος ξεπέρασαν τα 2,5 εκατ. ευρώ και αφορούσαν, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία νέων καταστημάτων (Λάρισα, Πάτρα, Λυκόβρυση, Πειραιά και Αθήνα/Μητροπόλεως) αλλά και στη μεταφορά και ριζική διαμόρφωση των νέων γραφείων της εταιρείας στην περιοχή των Αμπελοκήπων. Επίσης, στην περιοχή του Ρέντη ολοκληρώθηκε το νέο logistic centre της εταιρείας με νέα συστήματα και αυτοματισμούς που εκτείνεται σε 3.000 τ.μ.

Το 2022 οι ρυθμοί δημιουργίας νέων καταστημάτων είναι πιο συγκρατημένοι καθώς, σύμφωνα με τον κ. Κρομμύδα, η αγορά των βιολογικών προϊόντων δεν έμεινε ανεπηρέαστη από την κρίση. Με την τιμή να παίζει πρωταρχικό ρόλο στις επιλογές των καταναλωτών, τα βιολογικά προϊόντα μπορεί να μην είναι πρώτη επιλογή ωστόσο η εγγυημένη τους ποιότητα αποτελεί ισχυρό κίνητρο αγοράς, ανέφερε ο ίδιος. Στο οκτάμηνο του έτους η εταιρεία κινείται με θετική ανάπτυξη ενώ για το σύνολο της χρήσης αναμένεται μονοψήφια αύξηση πωλήσεων. Σημειώνεται ότι κατά την περυσινή χρονιά ο τζίρος έκλεισε στα 19,1 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 30% σε σχέση με το 2020.

Ειδική μνεία έγινε από τον κ. Κρομμύδα στην ώθηση στις πωλήσεις της εταιρείας από το ηλεκτρονικό κατάστημα του Βιολογικού Χωριού (biologikoxorio.gr) που έχει τεθεί σε λειτουργία από τον περασμένο Φεβρουάριο. Το e-shop έχει καταφέρει να μειώσει σημαντικά τους χρόνους παράδοσης εντός Αττικής αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα με τα hub που διαθέτει η εταιρεία σε Νέο Ηράκλειο, ‘Αλιμο και Πειραιά να ενισχύουν σημαντικά την επίτευξη αυτού του στόχου.

Την ίδια στιγμή το Grudo snack bar φιλοδοξεί να αποτελέσει καθημερινό προορισμό για τους καταναλωτές με την προσφορά μεγάλης ποικιλίας προϊόντων. Σύμφωνα με τον κ. Κρομμύδα, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τη λειτουργία Grudo snack bar μέσα σε καταστήματα της αλυσίδας (Γλυφάδα, Παλαιό Φάληρο, ‘Αλιμο, Μαρούσι και Κολωνάκι). Συγκεκριμένα, στο τέλος του μήνα ξεκινάει τη λειτουργία του το Grudo snack bar στο κατάστημα Βιολογικό Χωριό της Γλυφάδας και σταδιακά θα λειτουργήσουν και τα υπόλοιπα.

Το στρατηγικό σχέδιο της εταιρείας, στην οποία το 2021 επένδυσε το fund SouthBridge, περιλαμβάνει τέλος και την καθετοποίηση των προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό το Βιολογικό Χωριό, που διαθέτει τη δική του πιστοποιημένη βιολογική μονάδα επεξεργασίας κρέατος στον Γέρακα, συνεργάζεται με Έλληνες παραγωγούς από όλη την Ελλάδα.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο