H ASA χαρακτήρισε παραπλανητική τη διαφήμιση της Huel,η οποία που προωθεί την αντικατάσταση γευμάτων με σκόνη πρωτεΐνης.
Παραπλανητική χαρακτηρίστηκε η διαφήμιση αντικατάστασης γεύματος της Huel προς εξοικονόμηση χρημάτων, από την Αρχή Προτύπων Διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου (ASA). Σύμφωνα με τον Κώδικα Μη εκπομπής Διαφήμισης, Προώθησης Πωλήσεων και Απευθείας Μάρκετινγκ του Ηνωμένου Βασιλείου (Κώδικας CAP), κάθε αναφορά που σχετίζεται με την υγεία θα πρέπει να συνοδεύεται με εγκεκριμένη επιστημονική τεκμηρίωση.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση αναρτήθηκε δυο φορές στο facebook και περιελάμβανε κείμενα στην παρακάτω μορφή: “Η Huel βοηθά να κρατάς τα χρήματά σου”. ” Η Huel ενός ολόκληρου μήνα κοστίζει λιγότερο από £50 (56,30€)”, “Η Huel δεν είναι απλώς η υγιεινή επιλογή με τέλεια ισορροπημένη ποσότητα πρωτεΐνης, υδατανθράκων, λιπών και φυτικές ίνες. είναι επίσης η έξυπνη επιλογή”. Η διαφήμιση συνέχισε λέγοντας, “34 γεύματα για 1,51£ (1,70€) ανά γεύμα”.
Ο ισχυρισμός της Ηuel ότι τα προϊόντα της είναι μια υγιεινή επιλογή και μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως την κανονική τροφή με πολύ λιγότερα χρήματα, μπορεί να είναι παραπλανητική επιλογή για τους καταναλωτές που μαστίζει το αυξημένο κόστος ζωής. Αυτό υποστηρίζει η ASA, πόσο μάλλον στην περίπτωση που δεν συνοδεύεται από κάποια εγκεκριμένη πηγή. Υπαινίσσεται, ακόμα, την πιθανότητα οι καταναλωτές να υποθέσουν τα προϊόντα Huel θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τα μηνιαία έξοδα για φαγητό, μόνο με 50 £ (56,30€).
Ωστόσο, η εταιρία υποστηρίζει πως δεν προωθούσε αντικατάσταση όλων των γευμάτων, αλλά μόνο των πιο ακριβών.