Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
15.8 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Για πρώτη φορά το σήμα της Coca Cola σε φρούτα

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΓια πρώτη φορά το σήμα της Coca Cola σε φρούτα
spot_img

Συνεργασία του κολοσσού αναψυκτικών με Αμερικάνικη εταιρεία παραγωγής και διανομής φρούτων παγκοσμίως.

Η Coca-Cola Company συμφώνησε να χορηγήσει άδεια χρήσης σε μια από τις μάρκες της για χρήση στην κατηγορία νωπών προϊόντων για πρώτη φορά.

Υπέγραψε αποκλειστική συμφωνία με τον παγκόσμιο όμιλο πωλήσεων και μάρκετινγκ Frutura, επιτρέποντας στην εταιρεία Frutura Dayka & Hackett (D&H) να χρησιμοποιήσει τα εμπορικά σήματα Minute Maid και Simply, τα οποία θα εισέλθουν στην κατηγορία προϊόντων ως Simply Select.

Η Dayka & Hackett, που ιδρύθηκε το 2005, είναι παραγωγός, συσκευαστής και διανομέας φρούτων υψηλής ποιότητας με έδρα την Καλιφόρνια.

Το Simply Select θα χρησιμοποιηθεί αρχικά σε φρέσκα εσπεριδοειδή D&H που πωλούνται στις ΗΠΑ, ενώ η επωνυμία Minute Maid θα χρησιμοποιηθεί στα σταφύλια D&H στις ΗΠΑ και στα φρέσκα εσπεριδοειδή και σταφύλια D&H που πωλούνται στην Ιαπωνία.

«Η εταιρεία μας δεσμεύεται να εξυπηρετεί τον καταναλωτή με προϊόντα ανώτερης ποιότητας σε κάθε σημείο της ημέρας του», δήλωσε η Kayla Carlucci, συνεργάτης υπεύθυνη αδειοδότησης της The Coca-Cola Company. «Όταν εξετάζουμε την αδειοδότηση μιας από τις επωνυμίες μας, η ποιότητα του προϊόντος που θα φέρει το όνομά μας είναι πρωταρχικής σημασίας, όπως και ο ποιοτικός έλεγχος που ασκεί ο δικαιοδόχος σε κάθε βήμα της αλυσίδας εφοδιασμού.

«Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Frutura και θεωρούμε ότι αυτό είναι η αρχή μιας εξαιρετικής σχέσης».

Η D&H έχει βελτιώσει σημαντικά το πρόγραμμά της για τα εσπεριδοειδή, με εξειδίκευση στις κλημεντίνες, τα λεμόνια, τα λάιμ, τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια. Ομοίως, η εκτεταμένη προσφορά επιτραπέζιων σταφυλιών της D&H διαθέτει τις πιο δημοφιλείς ποικιλίες στις κατηγορίες πράσινων, κόκκινων και μαύρων σταφυλιών χωρίς κουκούτσια.

Τα προϊόντα που φέρουν εικόνες Minute Maid και Simply Select της Coca-Cola θα ενσωματωθούν στο υπάρχον χαρτοφυλάκιο επωνυμιών της D&H και θα αρχίσουν να εμφανίζονται στη λιανική το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

Πηγή: fruitnet

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Νέος κανονισμός για τις ειδικές απαιτήσεις υγιεινής για ορισμένα κρέατα, ψάρια, γαλακτοκομικά και αυγά

Ο νέος Καν. (ΕΕ) 2024/1141 που τροποποιεί τα παραρτήματα II και III του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 853/2004.

ΕΕ: Μελέτη για το παρόν και το μέλλον των εναλλακτικών πρωτεϊνών στην Ευρώπη

Οι αυξημένες ανάγκες επισιτισμού στο μέλλον μπορεί να φέρουν νέα προϊόντα από φύκια, έντομα και κρέας εργαστηρίου στη διατροφή μας.

Ασφαλή από παθογόνα τα ψάρια υδατοκαλλιέργειας σύμφωνα με την EFSA

Η Ελλάδα στην πρώτη πεντάδα των χωρών που κοινοποίησαν στο RASFF μολυσμένα εισαγόμενα ψάρια.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα