Ένας καταναλωτής δήλωσε ότι σοκαρίστηκε όταν του είπαν ότι του απαγορεύτηκε η είσοδος στο τοπικό του σούπερ μάρκετ.
Ο Tony Weafer από το Shirley δεν πίστευε στα αυτιά του όταν ένας φύλακας ασφαλείας του είπε ότι τα κεντρικά γραφεία των Lidl του απαγόρευσαν να μπει στο κατάστημα Shirley Road.
Ωστόσο, η εταιρεία διέψευσε άμεσα ότι έχει ποτέ απαγορευτεί η είσοδος στον 72χρονο. Προειδοποίησε όμως ότι οι πελάτες καλούνται να μιλούν στο προσωπικό με ευγένεια και σεβασμό.
- Δείτε επίσης: Tα δημοφιλή αλλά και επικίνδυνα αφρόλουτρα και σαμπουάν που δημοσιεύτηκαν τις τελευταίες ημέρες στο Ευρωπαϊκό RAPEX
Τι συνέβη
Το περιστατικό προέκυψε αφού ο 72χρονος πέρασε μήνες εκστρατείας για να τοποθετηθούν κάδοι έξω από το κατάστημα, δίπλα σε ένα παρτέρι με λουλούδια που χρησιμοποιείται ως μίνι σκουπιδότοπος.
Ο Weafer δήλωσε: «Η Lidl υποσχέθηκε να εγκαταστήσει δύο κάδους δίπλα στο παρτέρι και όταν είδα ότι δεν ήταν εκεί πήγα να μιλήσω με τον υπεύθυνο υπηρεσίας για να ενημερωθώ για το θέμα. Μου εξήγησε ότι ήταν η πρώτη της μέρα και ζήτησε συγγνώμη καθώς δεν ήξερε τίποτα γι’ αυτό. Καθώς στη συνέχεια πήγα να φύγω από το κατάστημα, ο φύλακας ασφαλείας με κάλεσε. Μου είπε ότι τα κεντρικά γραφεία του είχαν γνωστοποιήσει ότι μου είχε απαγορευτεί η είσοδος στο κατάστημα».
Μετά από μια έντονη συζήτηση με τον φρουρό ασφαλείας, ο αναστατωμένος Τόνι έμεινε μπερδεμένος σχετικά με το αν μπορούσε να επιστρέψει.
Εν τέλει, οι κάδοι τοποθετήθηκαν!
Εκπρόσωπος της Lidl δήλωσε: «Οι συνάδελφοί μας είναι πολύ περήφανοι για την παροχή στους πελάτες μας ενός ευχάριστου περιβάλλοντος αγορών, τόσο εντός όσο και εκτός των καταστημάτων μας, με τακτικούς ελέγχους σκουπιδιών που γίνονται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Για να βοηθήσουμε στην καταπολέμηση αυτού που φαίνεται να είναι ένα ευρύτερο πρόβλημα απορριμμάτων στην περιοχή, δύο νέοι κάδοι τοποθετήθηκαν δίπλα στα παρτέρια του κεντρικού δρόμου για να ενθαρρύνουμε την υπεύθυνη διάθεση των απορριμμάτων».
Συμπλήρωσε: «Έχοντας ζωτικό ρόλο στις τοπικές τους κοινότητες, οι συνάδελφοι εργάζονται σκληρά για να διασφαλίσουν ότι οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στα προσιτά, ποιοτικά προϊόντα μας. Η ευημερία τους είναι υψίστης σημασίας για εμάς και ενώ οποιεσδήποτε ανησυχίες που τους τίθενται θα ακούγονται πάντα και θα λαμβάνονται σοβαρά υπόψη, ζητάμε πάντα από τους πελάτες να αλληλεπιδρούν μαζί τους εργαζόνενους με ευγένεια και σεβασμό».