Η Cristina Marinucci, επικεφαλής των παγκόσμιων πληροφοριών και αναλύσεων αγοραστών, Mondelēz International, μίλησε στο European Supermarket Magazine για το metaverse και τα πλεονεκτήματά του.
Για πολλούς, το metaverse είναι το μέλλον κάθε επιχείρησης που θέλει να «αγκαλιάσει» την καινοτομία. Πολλά γνωστά ονόματα, όπως η Heineken και η Coca- Cola ήδη έχουν εισέλθει στον χώρο του μετασύμπαντος ,με πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα.
Στην πρόσφατη έκθεση Shoptalk Europe στη Βαρκελώνη, η Cristina Marinucci, επικεφαλής των παγκόσμιων πληροφοριών και αναλύσεων αγοραστών για τη Mondelēz International, μίλησε για το metaverse και τα πλεονεκτήματά του από πλευράς μάρκετινγκ για κάθε εταιρεία στο χώρο των τροφίμων.
Όπως αναφέρει το European Supermarket Magazine που παραθέτει τις δηλώσεις της Marinucci, επικαλέστηκε έρευνα της Gartner, η οποία παρομοίασε την εμφάνιση του Web 3.0 ως μετάβαση από το αναλογικό στο ψηφιακό για να εκφράσει την αναγκαιότητα που υπάρχει οι εταιρείες να μεταβούν σε αυτό
Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το παράδειγμα της ίδιας της εταιρείας, που λάνσαρε το Oreoverse, προσκαλώντας τους καταναλωτές να παίξουν παιχνίδια με θέμα τα μπισκότα και να κερδίσουν βραβεία, συμπεριλαμβανομένου ενός μεγάλου έπαθλου 50.000 δολαρίων.
Σε δηλώσεις της ίδιας στο ίδιο ειδησεογραφικό μέσο, χαρακτήρισε το metaverse έναν τρόπο σύνδεσης με τους καταναλωτές, ειδικά με νεότερες γενιές όπως η Gen Z.
Επισημαίνοντας μια πρόσφατη καμπάνια της Kraft Heinz, η οποία δημιούργησε «χώρους ανάπαυσης» σε τεράστια διαδικτυακά παιχνίδια για πολλούς παίκτες, όπως το Call of Duty, για τους επιτρέψει να αναζητήσουν ανάπαυλα από τον εικονικό κόσμο και να φάνε ένα σνακ στον πραγματικό, αναφέρει στο European Supermarket Magazine ότι αυτή η μέθοδος αντιπροσωπεύει μια πραγματική προσπάθεια σύνδεσης με το μέσο καταναλωτή.
Για την Marinucci οι πραγματικές ευκαιρίες για την εταιρεία θα έρθουν όταν μπει σε μια διαδικασία να χρησιμοποιήσει το προϊόν -όπως έκαναν αυτοί με το Oreo- ως συστατικό ή μια διασκεδαστική αλληλεπίδραση στο μετασύμπαν, ούτως ώστε δυνητικά να εισέλθει ως επιθυμία και στον πραγματικό.
Το metaverse είναι μια πηγή αξίας, αλλά όχι με την παραδοσιακή, συναλλακτική έννοια, αλλά ως μια μακροπρόθεσμη επένδυση έναντι μιας βραχυπρόθεσμης και ενδεχομένως πιο αποδοτικής.
Φυσικά, όπως και στον πραγματικό κόσμο, υπάρχουν πρωτόκολλα που πρέπει να ληφθούν υπόψη στο ψηφιακό περιβάλλον. Στην περίπτωση της Mondelēz International, αυτό περιλαμβάνει τη διασφάλιση ότι δεν διαφημίζεται απευθείας σε παιδιά, αναφέρει η Marinucci στο European Supermarket Magazine. Αλλά ακόμα και έτσι, υπάρχει πάντα απεριόριστη δυνατότητα πειραματισμού και καινοτομίας και φυσικά αλληλεπίδρασης με μια πληθώρα καταναλωτών.