Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
16 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Σουπερμάρκετ: Μείωση της σπατάλης τροφίμων μέσω τεχνητής νοημοσύνης

ΑρχικήstartupΣουπερμάρκετ: Μείωση της σπατάλης τροφίμων μέσω τεχνητής νοημοσύνης
spot_img

Η βραζιλιάνικη εταιρεία Aravita κάνει τα δικά της βήματα ενάντια στη σπατάλη τροφίμων, εστιάζοντας στην καλύτερη διαχείριση των αποθεμάτων στα σουπερμάρκετ.

Υπολογίζεται ότι περίπου το ένα τρίτο όλων των τροφίμων που παράγονται παγκοσμίως κάθε χρόνο (1,3 δισεκατομμύρια τόνοι) σπαταλάται .

Από αυτά τα ανησυχητικά ποσοστά πολλές είναι οι εταιρείες που εντοπίζουν το πρόβλημα και δρουν ενάντια στη σπατάλη τροφίμων, μεταξύ αυτών και η ελληνική Mystery Pot που συνεργάζεται με καταστήματα στην εστίαση και δημιουργεί πακέτα- έκπληξη με φαγητά που έχουν περισσέψει σε κάθε μαγαζί.

Στην λίγο πιο μακρινή μας Βραζιλία, η Aravita , μια startup τεχνητής νοημοσύνης, εντοπίζει το πρόβλημα στα σουπερμάρκετ, τα οποία θεωρεί καταλύτη για την αντιμετώπιση της σπατάλης τροφίμων στην χώρα τους, η οποία είναι και η τέταρτη μεγαλύτερη χώρα παραγωγής τροφίμων στον κόσμο.

Σύμφωνα με αφιέρωμα του Tech Crunch στην εταιρεία, η Aravita αναπτύσσει μια λύση με τεχνητή νοημοσύνη για τα σούπερ μάρκετ που εξετάζει μεταβλητές, όπως το κλίμα, την εποχικότητα, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την οικονομική κατάσταση, προκειμένου να διαχειριστεί  την αγορά φρέσκων τροφίμων, όπως φρούτα και λαχανικά, ούτως ώστε να μειώσει τα περισσευούμενα τρόφιμα, τα οποία τείνουν να σπαταλώνται- και ταυτόχρονα, να αυξήσει τη διαθεσιμότητα των ειδών σε ζήτηση.

Για την ώρα, η Aravita βρίσκεται στο ξεκίνημα, καθώς λειτουργεί το λογισμικό της πιλοτικά σε μια μεσαίου μεγέθους αλυσίδα σούπερ μάρκετ κοντά στο Σάο Πάολο και έχει αναπτύξει το πρώτο σύνολο αλγορίθμων. Επιπλέον, προσπαθεί να εντάξει δεδομένα από προηγούμενες εποχές στο λογισμικό, προκειμένου να προβλέπει την κατάσταση με περισσότερη ακρίβεια.

Σύμφωνα με δηλώσεις του ιδρυτή της εταιρείας Marco Perlman στο TechCrunch, η εταιρεία αντιμετώπισε μεγάλη δυσκολία στο να βρει πελάτες, οι οποίοι με τη σειρά τους ανησυχούσαν πως οι νεοφυείς επιχειρήσεις δυσκολεύονται να συγκεντρώσουν χρήματα και να επιβιώσουν. Για αυτό η Aravita μετά από προσπάθειες κατάφερε να εξασφαλίσει μέσα από έναν γύρο χρηματοδότησης κεφάλαιο αξίας 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων νωρίτερα φέτος, με επικεφαλής τις εταιρείες Qualcomm Ventures και την 17Sigma.

Στο σύντομο μέλλον η εταιρεία στοχεύει στο να αποκτήσει και έναν δεύτερο πιλοτικό πελάτη και μακροπρόθεσμα και άλλου είδους τμήματα σούπερ μάρκετ, συμπεριλαμβανομένων ειδών αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής, αλλαντικών, ψαριών και κρέατος.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο