O γίγαντας τροφίμων θέτει στόχους να μειώσει το νάτριο στα σνακ και να τα εμπλουτίσει με υγιεινά συστατικά.
H PepsiCo ανακοίνωσε δύο νέους φιλόδοξους διατροφικούς στόχους ως μέρος του PepsiCo Positive, του στρατηγικού μετασχηματισμού της εταιρείας που στοχεύουν στη μείωση του νατρίου και στην παροχή σημαντικών πηγών διατροφής στα τρόφιμα που αναζητούν οι καταναλωτές.
O γίγαντας σνακ και αναψυκτικών θα μειώσει στο 75% των προϊόντων της το νάτριο, μέχρι το 2030. Τα προϊόντα PepsiCo απολαμβάνουν οι καταναλωτές περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Η υπερβολική πρόσληψη νατρίου είναι ένας κύριος παράγοντας κινδύνου για ασθένειες και αναπηρίες που σχετίζονται με τη διατροφή, ωθώντας τις παγκόσμιες αρχές δημόσιας υγείας να καλέσουν τη βιομηχανία τροφίμων να μειώσει το νάτριο στα προϊόντα τους. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) συνιστά λιγότερο από 2000 mg νατρίου την ημέρα για ενήλικες. Η PepsiCo θέτει έναν νέο στόχο μείωσης του νατρίου, με στόχους κατηγορίας που λαμβάνουν υπόψη τις οδηγίες από ειδικούς στη δημόσια υγεία, συμπεριλαμβανομένου του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και είναι περίπου 15-30% χαμηλότεροι από τον τρέχοντα στόχο της εταιρείας για βασικές κατηγορίες βολικών τροφίμων.
Σύμφωνα με την Εθνική Έρευνα Εξέτασης Υγείας και Διατροφής των ΗΠΑ, η πρόσληψη νατρίου στην καθημερινή διατροφή από αλμυρά σνακ είναι σήμερα περίπου 3% και ο νέος στόχος της Pepsi για το νάτριο στοχεύει στη μείωση του νατρίου κατά 15% στα κλασικά πατατάκια πατάτας της US Lay, η οποία θα είχε ως αποτέλεσμα ένα επίπεδο νατρίου 140 mg ανά μερίδα 28 g.
Αυτό θα επιτευχθεί μέσω συνεργασίας με ειδικούς στη γεωργία για την καλλιέργεια πατάτας που θα έχει την ιδανική γεύση που απαιτείται για να προσφέρουν τα πατατάκια την αλμυρή γεύση ενώ οι ειδικοί της εταιρείας στα καρυκεύματα εντοπίζουν τα συστατικά και μελετούν τα σχήματα και τα μεγέθη των κρυστάλλων αλατιού για να βελτιστοποιήσουν τη γεύση χρησιμοποιώντας λιγότερο νάτριο. Ταυτόχρονα οι προγραμματιστές τροφίμων σχεδιάζουν βέλτιστες γεύσεις χρησιμοποιώντας καρυκεύματα, βότανα, μπαχαρικά και γαλακτοκομικά που περιέχουν συνολικά λιγότερο νάτριο.
Ο κατασκευαστής Doritos and Fritos δεσμεύτηκε επίσης να αυξήσει τη χρήση συστατικών, όπως όσπρια, δημητριακά ολικής αλέσεως, πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης, φρούτα και λαχανικά και ξηρούς καρπούς και σπόρους, για να προωθήσει μια πιο ποικιλόμορφη διατροφικά δίαιτα.
«Είμαστε σε έναν διαρκή κύκλο καινοτομίας για να ξανασκεφτούμε τα τρόφιμα που φτιάχνουμε και τον τρόπο που τα φτιάχνουμε, ώστε να μπορούμε να φέρουμε καλύτερες επιλογές στους καταναλωτές μας, χωρίς ποτέ να κάνουμε συμβιβασμούς στη γεύση», δήλωσε ο René Lammers, Executive Vice President και Chief Science Officer της PepsiCo. . “Οι καταναλωτές απολαμβάνουν τα προϊόντα μας περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο φορές την ημέρα, γεγονός που παρέχει την ευκαιρία – και το προνόμιο – να έχουν αντίκτυπο. Θέτουμε έναν υψηλό πήχη για να βελτιώσουμε το διατροφικό προφίλ των προϊόντων μας και αυτοί οι νέοι στόχοι επιβεβαιώνουν τις φιλοδοξίες μας.”