Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024
24.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οι τάσεις κοκτέιλ για το 2024

ΑρχικήΝέαΕστίαση / ΤουρισμόςΟι τάσεις κοκτέιλ για το 2024
spot_img

Κοκτέιλ εμπνευσμένα από… φαγητό.

   To 2023 ουσιαστικά πέρασε και όσον αφορά τα ποτά, αναδείχθηκαν από κλασικά κοκτέιλ με μοντέρνα πινελιά μέχρι καινοτόμες νέες δημιουργίες. Η λίστα καλύπτει μια μεγάλη γκάμα ποτών όπως παραλλαγές της μαργαρίτας, το διάσημο negroni, πικαντικα cocktail αλλά και κάποια κλασσικά όπως το espresso martini ή το old fashioned. Εκτός όμως από τα ίδια τα ποτά, οι τάσεις διαμορφώνονται και από τον τρόπο που σερβίρονται. Παρακάτω υπάρχουν ορισμένες τάσεις που σύμφωνα με το TheDrinkBusiness, επιφυλάσσει το νέο έτος για το χώρο των αλκοολούχων ποτών.

Τα καλά πράγματα έρχονται σε μικρές συσκευασίες

    Όλοι ελπίζουμε να τελειώσει η κρίση κόστους ζωής το 2024, αλλά, ρεαλιστικά, οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να έχουν λιγότερα χρήματα στις τσέπες τους. Η CGA από την έκθεση επιπτώσεων της μέτρησης On-Premise της NIQ διαπίστωσε ότι οι πωλήσεις οινοπνευματωδών ποτών μειώθηκαν κατά 3,3% το έτος έως τις 9 Σεπτεμβρίου 2023, αλλά τα οινοπνευματώδη ποτά υψηλής ποιότητας αυξήθηκαν κατά 3,5%. Έτσι, οι άνθρωποι πίνουν λιγότερο αλλά πιο ποιοτικά και ένας τρόπος με τον οποίο τα μπαρ θα μπορούσαν να μειώσουν τις τιμές διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα είναι να σερβίρουν μικρότερα κοκτέιλ.

Φάτε, πιείτε και διασκεδάστε

    Ο τομέας των λικέρ έχει κατακτήσει τα κοκτέιλ φέτος, η Liviko λάνσαρε την Vana Tallinn Tiramisu Cream, ενώ η Licor 43 έκανε το ντεμπούτο της μια παραλλαγή εμπνευσμένη από την κρεμ μπρουλέ.  Το Double Chicken Please περιγράφει το κοκτέιλ μπαρ του ως μια «μαγειρική εμπειρία», με ποτά εμπνευσμένα από την κρύα πίτσα (με ντομάτα, βασιλικό και παρμεζάνα, μαζί με μπλάνκο τεκίλα) και σαλάτα Waldorf (μήλο, σέλινο και καρύδι bitters. σκωτσέζικο ουίσκι).

Οι RTD καταλαμβάνουν τα μπαρ

   Ο τομέας έτοιμων προς κατανάλωση (RTD) παίρνει τη σκυτάλη, με την κατηγορία να αναμένεται να φτάσει τα 21,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία έως το 2027, σύμφωνα με στοιχεία της Ανάλυσης Αγοράς Ποτών της IWSR. Τα συσκευασμένα κοκτέιλ επέτρεψαν στους καταναλωτές να απολαμβάνουν οινοπνευματώδη ποτά έξω από τα μπαρ, αλλά θα μπορούσε η κατηγορία να προκαλέσει πάταγο και στο εμπόριο; Τα ίδια στοιχεία ανακάλυψαν ότι το 39% των καταναλωτών αγόρασε RTD το 2023, από 35% πριν από ένα χρόνο.

   ΠΑΓΟΣ

    Ο πάγος είχε πάντα μεγάλη σημασία για τα μπαρ και τους μπάρμαν, αλλά οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να ενδιαφέρονται περισσότερο. Οι καταναλωτές δεν θα εντυπωσιάζονται πλέον από ένα απλό πολύ μεγάλο παγάκι, επομένως τα μπαρ θα πρέπει να γίνουν δημιουργικά αν θέλουν να ξεχωρίσουν. Μια άλλη (ευκολότερη) επιλογή είναι ο πάγος με τη στάμπα. Το μπαρ Monarch στο Κάνσας Σίτι σφραγίζει με το λογότυπο του τον πάγο, πράγμα που σημαίνει ότι τα ποτά του είναι άμεσα αναγνωρίσιμα όταν δημοσιεύονται στο Instagram.

Τα 90s επιστρέφουν

    Η μόδα της δεκαετίας του ’90 και του 2000 έχει επιστρέψει για λίγο, και δεν θα είναι έκπληξη εάν τα ποτά από αυτές τις δύο δεκαετίες επανέλθουν επίσης. Η τηλεοπτική σειρά του Sex and the City And Just Like That… έχει κάνει θραύση, οπότε μπορούσαμε να δούμε την επιστροφή του Cosmopolitan, αν και οι μπάρμαν θα πρέπει να λάβουν υπόψη το συνεχές ενδιαφέρον για πικρές γεύσεις, όπως το Negroni, και να αποφύγουν τις γλυκιές. Και, μετά την έκρηξη της Espresso Martini, θα μπορούσε να επιστρέψει το White Russian, χρησιμοποιώντας τον δικό της εσπρέσο, βότκα, Tia Maria και γάλα βρώμης.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Κλείνει η μεγάλη Ιταλική γαλακτοβιομηχανία μετά το σκάνδαλο νοθείας – Όλα ξεκίνησαν από καταγγελίες πρώην υπαλλήλων

Ανεστάλησαν οι δραστηριότητες στο γαλακτοκομείο Fattorie Marchigiane και αντικαταστάθηκε ο διευθυντής παραγωγής.

Καταγγελίες στο cibum για απάτες σε ελληνικά σούπερ μάρκετ

Παραπλανητικές προσφορές και ψευδείς εκπτώσεις.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα