Οι “πελάτες” βρίσκονται στο επίκεντρο στο ετήσιο Συνέδριο Μάρκετινγκ Τροφίμων.
Στο ετήσιο συνέδριο μάρκετινγκ τροφίμων που πραγματοποιεί Food Marketing Conference (FMC) στο Western Michigan University (WMU), προσελκύει παντοπωλεία, επαγγελματίες CPG και παρόχους λύσεων, οι οποίοι μοιράζονται τις γνώσεις και τις συμβουλές τους με το ευρύ κοινό και με φοιτητές στο αναγνωρισμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ τροφίμων του WMU. Σύμφωνα με το Progressive Grocer, αν και το εύρος τη συζήτησης ήταν μεγάλο, παρατηρήθηκε μια πελατοκεντρική προσέγγιση κοινή στους περισσότερους, αναδεικνύοντας ποσό απαραίτητη είναι η φροντίδα στο μάρκετινγκ τροφίμων.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι περισσότεροι ομιλητές μίλησαν για την επιτακτική ανάγκη να νοιάζονται για τους άλλους και πώς οι αντίστοιχες επιχειρήσεις τους συμπεριλαμβάνουν αυτή την εστίαση στα προγράμματα που αφορά το μάρκετινγκ τροφίμων. Η αυθεντικότητα είναι ζωτικής σημασίας για να γίνουν τέτοιες προσπάθειες να έχουν απήχηση στους καταναλωτές και να λειτουργούν πραγματικά, συμφώνησαν, είτε τα θέματα συνδέονται με την υγεία και τη διατροφή, την τεχνολογία ή την εκτελεστική ηγεσία.
Ο Δρ. Russell Zwanka, διευθυντής του προγράμματος μάρκετινγκ τροφίμων του WMU και αναπληρωτής καθηγητής μάρκετινγκ τροφίμων, είπε ότι ένα βασικό στοιχείο από τη φετινή εκδήλωση είναι η αυξημένη δέσμευση για τη σταθεροποίηση των συνδέσεων μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των λιανοπωλητών και των καταναλωτών τους. «Είτε πρόκειται για διατροφικές αλλαγές, διατροφικές υποκινήσεις ή χρήση δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης σε συνδυασμό με μέσα λιανικής, η δέσμευση για σφυρηλάτηση και διατήρηση ισχυρού δεσμού με τον καταναλωτή αναδείχθηκε ως κοινό θέμα», είπε στο Progressive Grocer.