Η κρίση κόστους ζωής οδήγησε τους Βρετανούς σε εκπτωτικά σουπερμάρκετ.
Οι βρετανοί επέλεξαν φέτος για τις Χριστουγεννιάτικες αγορές τους τα εκπτωτικά σουπερμάρκετ όπως το Lidl και το Aldi λόγω της κρίσης κόστους ζωής.
Οι πωλήσεις της Γερμανικής αλυσίδας Lidl αυξήθηκαν κατά 12%, με 4,5 εκατομμύρια αγοραστές να περνούν τις πόρτες της κατά την περίοδο πριν τα Χριστούγεννα. Η αλυσίδα είπε ότι πουλούσε μια γαλοπούλα κάθε δύο δευτερόλεπτα και περισσότερους από 2.000 τόνους πατάτες ενώ τα πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν αυτά ιδιωτικής ετικέτας.
Ο Ryan McDonnell, Διευθύνων Σύμβουλος της Lidl GB, δήλωσε: «Είμαι απίστευτα περήφανος για την απόδοσή μας αυτά τα Χριστούγεννα σε αυτή που ήταν η πιο πολυσύχναστη περίοδος συναλλαγών στην ιστορία μας. Ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο σούπερ μάρκετ στη χώρα, καλωσορίσαμε περισσότερους πελάτες από τις πόρτες μας από ποτέ και διασφαλίσαμε ότι παραδώσαμε την υπόσχεση ποιότητας και τιμής που περίμεναν από εμάς.
Η Aldi είπε ότι οι πωλήσεις της ξεπέρασαν το 1,5 δισεκατομμύριο λίρες για πρώτη φορά τις τέσσερις εβδομάδες μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων, αυξημένες κατά 8% σε σχέση με πέρυσι. Μόνο στις 22 Δεκεμβρίου, εξυπηρέτησε 2,5 εκατομμύρια πελάτες.