Η Danone επενδύει σε ψηφιακές καμπάνιες, τεχνητή νοημοσύνη και συνεργασίες με λιανοπωλητές, ενισχύοντας την παρουσία της στην αγορά.
Η αγορά των φαρμάκων GLP-1 αναμένεται να αποφέρει πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως μέσα στην επόμενη δεκαετία, σύμφωνα με διάφορους εκτιμητές. Αρχικά σχεδιασμένα για τη θεραπεία του διαβήτη, τα φάρμακα GLP-1 χρησιμοποιούνται πλέον ευρέως για την απώλεια βάρους, επηρεάζοντας παράλληλα και τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών.
Οι καταναλωτές που λαμβάνουν αυτά τα φάρμακα (περίπου ένας στους οκτώ ενήλικες στις ΗΠΑ) έχουν νέες διατροφικές απαιτήσεις, επιδιώκοντας δίαιτες πλούσιες σε πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά.

Η Danone, εταιρεία πίσω από γνωστές μάρκες όπως το ελληνικό γιαούρτι Oikos και τα φυτικά προϊόντα Silk, επικεντρώνεται στην κάλυψη αυτών των αναγκών με ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας. Σύμφωνα με τη Linda Bethea, CMO της Danone North America, η βιομηχανία τροφίμων βρίσκεται σε «σημείο καμπής», καθώς το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την υγεία και την ευεξία έχει αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία COVID-19.
Για να ανταποκριθεί στις νέες προτιμήσεις των καταναλωτών, η Danone έχει ξεκινήσει διαφημιστικές καμπάνιες σε ψηφιακές πλατφόρμες όπως το Pinterest και έχει αναπτύξει στρατηγικές προβολής σε συνεργασία με μεγάλους λιανοπωλητές όπως το Target, το Amazon και το Walmart. Η προσέγγιση επικεντρώνεται στην ενίσχυση των μηνυμάτων που σχετίζονται με την υγεία και τη διατροφή, ιδιαίτερα στα προϊόντα πλούσια σε πρωτεΐνες όπως το Oikos, το οποίο κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 40% το προηγούμενο έτος.
Παράλληλα, η εταιρεία αξιοποιεί καινοτόμες τεχνικές μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης (AI) για τη δημιουργία δημιουργικού περιεχομένου και την ταχύτερη λήψη αποφάσεων. Σε συνεργασία με τη Microsoft, η Danone χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη storyboards και mood boards, μειώνοντας τον χρόνο προετοιμασίας των διαφημίσεων, ενώ παράλληλα διερευνά την απόδοση των δημιουργικών μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της, η Danone αξιοποιεί επίσης τα μέσα λιανικής πώλησης, επενδύοντας σημαντικούς πόρους σε πλατφόρμες που επιτρέπουν τη στόχευση καταναλωτών με εξατομικευμένα μηνύματα την κατάλληλη στιγμή. Η χρήση δικτύων μέσων λιανικής έχει αποδειχθεί αποτελεσματική, καθώς προσφέρει μετρήσιμα αποτελέσματα και την ικανότητα προσαρμογής στις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών.
Επιπλέον, η Danone ενισχύει την παρουσία της σε εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας όπως το Super Bowl, αξιοποιώντας ψηφιακές ροές για να επιτύχει τη μέγιστη απήχηση με πιο αποδοτικό κόστος. Η στρατηγική περιλαμβάνει και την υποστήριξη του γυναικείου αθλητισμού, στο πλαίσιο καμπανιών όπως το «Nourish Your Hustle», με στόχο τη σύνδεση της μάρκας με την ενδυνάμωση και την υγιεινή διατροφή.