H Bacardi γιορτάζει τα 160α γενέθλια του Martini με μια σειρά από προωθητικές ενέργειες.
Η Bacardi γιορτάζει τα 160α γενέθλια του Martini με μια σειρά εκδηλώσεων γεμάτα «ιταλικό στιλ και κουλτούρα», όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.
Η Bacardi ιδρύθηκε το 1863 από τον επιχειρηματία Alessandro Martini και τον βοτανολόγο Luigi Rossi και έκτοτε το διάσημο ομώνυμο ρούμι συντροφεύει τις στιγμές μας σε κάθε μπαρ και κάθε είδους εκδήλωση, όπως και πολλά άλλα προϊόντα που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, με χαρακτηριστικότερα το τζιν Bombay Sapphire, τη βότκα Grey Goose και την Patron tequila. Το 1993, εντάχθηκε στην «οικογένεια» και το Martini, πρώτη ύλη για το αγαπημένο ποτό του κινηματογραφικού κατάσκοπου James Bond.
Σύμφωνα με τη Barcardi, η 160η επέτειος του Martini περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές εκδηλώσεις και προωθητικές ενέργειες, όπως μια νέα παγκόσμια καμπάνια Martini, ένα πρώτο παλιό βερμούτ Martini και ένα Martini Pop-Up Bar στο Dazi Milano, ενώ μια συλλογή με 30.000 φωτογραφίες γεμάτες διασημότητες του Μιλάνου που τραβήχτηκαν στο Terrazza Martini από το άνοιγμά του το 1958, διατηρείται για τις μελλοντικές γενιές στο πρώτο εταιρικό έργο ψηφιοποίησης που υποστηρίζεται από το Italgas Heritage Lab.
Εν τω μεταξύ το κάποτε μοναδικό αλκοολούχο ηδύποτο των πάρτι των παλαιότερων γενεών του 20ου αιώνα έχει επανέλθει στην μόδα.
Παρά το γεγονός ότι έχασε την αίγλη του χάρη στην ανακάλυψη πολλών συνδυασμών ποτών και την δημοτικότητα άλλων αποσταγμάτων, το βερμούτ έχει πλέον μετατραπεί από απαραίτητο συστατικό κοκτέιλ σε μια νέα και εξίσου δημοφιλή τάση, με όλο και περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως να το απολαμβάνουν.
Πλέον σε πολλά δημοφιλή μπαρ ανά τον κόσμο το βερμούτ σερβίρεται σκέτο πάνω σε πάγο, με μια φέτα εσπεριδοειδών ως απεριτίφ που συνοδεύει τα βράδια με τις παρέες μας.
Διαβάστε περισσότερα για το βερμούτ εδώ.