Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024
9.6 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Με ένα… αναποδογυρισμένο φλυτζάνι, γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ η illycaffè! 

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΜε ένα... αναποδογυρισμένο φλυτζάνι, γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ η illycaffè! 
spot_img

Επικοινωνιακή εκστρατεία αφιερωμένη στην κυκλική οικονομία ως μία πράξη ευθύνης προς τον πλανήτη    

Σήμερα 1η Οκτωβρίου (Παγκόσμια Ημέρα Καφέ) η illycaffè εγκαινιάζει την επικοινωνιακή εκστρατεία #cupsidedown, που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της κυκλικής οικονομίας. Με το #cupsidedown η illycaffè τονίζει την ανάγκη αυτής της αλλαγής και σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Matteo Attruia σχεδιάζει ένα νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι.

Ο καφές είναι το δεύτερο πιο εμπορεύσιμο αγαθό στον κόσμο, με σημαντικό αντίκτυπο στην οικονομία και το περιβάλλον. Η κατανάλωση ενός φλιτζανιού καφέ δεν αφορά μόνο τη γεύση, αλλά αποτελεί και μια πράξη ευθύνης προς το περιβάλλον. Το αναποδογύρισμα του διάσημου φλιτζανιού της illycaffè αποτελεί μια συμβολική χειρονομία που αλλάζει την παραδοσιακή οπτική του καταναλωτή, με στόχο την προώθηση μιας ηθικής συμπεριφοράς και την ανάδειξη της βιωσιμότητας που κρύβεται πίσω από κάθε φλιτζάνι καφέ illy.

Επιπλέον, o illy Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, 7:00 -13:00, και το Σάββατο 1 Οκτωβρίου, 10:00 – 14:00, προσκαλεί τους επιβάτες του μετρό της Αθήνας στο Σύνταγμα να απολαύσουν έναν καφέ σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο. Οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το αναποδογυρισμένο φλιτζάνι και να ενημερωθούν για την εκστρατεία #cupsidedown, απολαμβάνοντας έναν καφέ illy που θα τους φτιάξει την ημέρα! Παράλληλα, στην Ελλάδα, η εκστρατεία #cupsidedown θα πλαισιωθεί με ενέργειες και στο digital περιβάλλον. Συγκεκριμένα, θα αναπαραχθεί περιεχόμενο μέσα από το IG του @illy_greece και το IG επώνυμων influencers.

«Με την εκστρατεία #cupsidedown συνεχίζουμε το εκπαιδευτικό ταξίδι που ξεκίνησε πέρυσι κατά τη διάρκεια του μήνα του καφέ. Το αναποδογυρισμένο φλιτζάνι, σύμβολο αυτής της εκστρατείας, σχεδιάστηκε για να προτείνει μια αλλαγή προοπτικής, έναν διαφορετικό τρόπο ζωής και παρατήρησης της καθημερινότητάς μας, ξεκινώντας από μια φυσική πράξη όπως η κατανάλωση ενός καφέ illy, ο οποίος δεν πρέπει να εκτιμάται μόνο για τη γεύση του, αλλά και για την αξία που παράγει για τους ανθρώπους και τον πλανήτη – εξηγεί η Cristina Scocchia, Διευθύνουσα Σύμβουλος της illycaffè – Για να ενισχυθεί ο θετικός αντίκτυπος είναι απαραίτητο να ξεκινήσει μια αλλαγή της οπτικής, ένας νέος τρόπος σκέψης για τη χρήση των πόρων που ευνοεί τη μετάβαση από ένα γραμμικό οικονομικό μοντέλο σε ένα κυκλικό. Δουλεύοντας μαζί, με αίσθημα ευθύνης, μπορούμε να οδηγήσουμε τη μετάβαση προς ένα βιώσιμο μέλλον.»  

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Coca Cola: Ανάκληση 28 εκατομμυρίων αναψυκτικών λόγω σοβαρού κινδύνου – 80 επιθεωρητές εν δράσει

Η μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων 25 ετών στην Αυστρία που επηρέασε 18 χώρες.

Έκκληση προς την αλλαντοβιομηχανία: Μειώστε τα συντηρητικά για να αυξήστε την ασφάλεια – Προτεινόμενες λύσεις    

Τα μέτρα που προτείνουν ερευνητές για τη μείωση του κινδύνου λιστερίωσης στα τρόφιμα.

Κίνδυνος ασφυξίας από παιδικά ζελεδάκια! Πωλούνται και στην Ελλάδα

Η λίστα των προϊόντων που ανακαλούνται, μερικά από τα οποία πωλούνται και στην Ελλάδα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο