Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
15 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Nestle: Τέλος οι διαφημίσεις τροφίμων και ποτών με πρόσθετα σάκχαρα σε παιδιά

ΑρχικήΝέαNestle: Τέλος οι διαφημίσεις τροφίμων και ποτών με πρόσθετα σάκχαρα σε παιδιά
spot_img

Η Nestlé πρόκειται να σταματήσει να στοχεύει παιδιά κάτω των 16 ετών με διαφημίσεις για προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη από την 1η Ιουλίου 2023.

Την νέα της πολιτική της σχετικά με το Marketing Communication to Children (Μάρκετινγκ Επικοινωνίας σε Παιδιά), ανακοίνωσε πρόσφατα η πολυεθνική Nestle, η οποία σκοπεύει να απαγορεύσει την άμεση διαφήμιση ειδών ζαχαροπλαστικής και παγωτού, καθώς και ποτών με πρόσθετα σάκχαρα, σε παιδιά και εφήβους κάτω των 16 ετών.

Η εταιρεία με έδρα την Ελβετία ανέφερε, επίσης, ότι η πολιτική επιβεβαιώνει την απαγόρευση της διαφήμισης προϊόντων που στοχεύουν παιδιά ηλικίας μεταξύ 0 και 6 ετών, σύμφωνα με το Just Food.

Tο νέο πρότυπο διαφήμισης θα εφαρμοστεί σε τηλεοπτικές και διαδικτυακές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των gaming με περισσότερο από το 25% του κοινού τους κάτω των 16 ετών. Επιπλέον, η Nestlé είπε ότι δεν θα συλλέγει δεδομένα ανηλίκων και θα συνεργάζεται μόνο με influencers άνω των 18 ετών.

Η νέα πολιτική θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιουλίου του επόμενου έτους και θα εφαρμοστεί παγκοσμίως. Η Nestlé ζητά από άλλες εταιρείες να θεσπίσουν παρόμοια μέτρα.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Nestlé δεσμεύτηκε να μοιράζεται με τους καταναλωτές περισσότερες λεπτομέρειες για τη διατροφική αξία του χαρτοφυλακίου προϊόντων της από το 2023. Είπε επίσης ότι θα επεκτείνει τη γκάμα των οικονομικών και θρεπτικών τροφίμων και ποτών στο χαρτοφυλάκιό της.

Σε δηλώσεις της, η εταιρεία έχει αναφέρει, επίσης, ότι θα αρχίσει να υποβάλλει αναφορές για προϊόντα σε 14 χώρες, χρησιμοποιώντας τα συστήματα επισήμανσης συσκευασιών που εγκρίνονται από την κυβέρνηση κάθε χώρας.

Η κίνηση αυτή προέρχεται από την πίεση των επενδυτών για αναθεώρηση της διατροφικής σύνθεσης του χαρτοφυλακίου προϊόντων του ομίλου Nestle, αλλά και των κυβερνήσεων. Χαρακτηριστικά, το Ηνωμένο Βασίλειο ήδη έχει υιοθετήσει διάφορες πολιτικές πρόληψης της παχυσαρκίας, όπως ο φόρος για τα ζαχαρούχα ποτά, αλλά και η σχεδιαζόμενη νομοθεσία που στοχεύει στη μείωση του λίπους, της ζάχαρης και του αλατιού στα προϊόντα σνακ.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."

Ο κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών από απάτη τροφίμων – Περίπτωση χρήσης θειωδών στο κρέας

Διαχείριση κινδύνου παράνομης χρήσης θειωδών αλάτων σε παρασκευάσματα κρέατος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα