Eξοργισμένος ο κωμικός Dave Chapelle με την απαγόρευση μουσικής και ήχου μετά τις 10 σε φεστιβάλ της πρωτεύουσας του κρασιού, Νάπα, απειλεί να μην ξαναπιεί ποτέ κρασί που παράγεται εκεί.
O πασίνγωστος ηθοποιός και stand-up κωμικός, Dave Chappelle, κατηγόρησε την Napa Valley για έλλειψη διαφορετικότητας. Μιλώντας στο φεστιβάλ Blue Note Jazz που πραγματοποιήθηκε στη Νάπα και περιελάμβανε πολλά γνωστά ονόματα της μουσικής σκηνής, όπως τον Snoop Dog. Ο Chappelle χαρακτήρισε το γεγονός «το πιο μαύρο Σαββατοκύριακο που έχει δει ποτέ η Νάπα».
Αλλά σύντομα, τα πράγματα άλλαξαν, καθώς ένα συμβάν τον έκανε να απειλήσει να μποϊκοτάρει την περιοχή και να μην ξαναπατήσει το πόδι του σε μια από τις πρωτεύουσες του κρασιού.
Ο λόγος για το «ξέσπασμα» του κωμικού αφορούσε μια απαγόρευση θορύβου και δυνατών ήχων μετά τις 10 το βράδυ στην Αγία Ελένη της κοιλάδας Νάπα, εξαιτίας της οποίας τα ηχεία του φεστιβάλ απενεργοποιήθηκαν πριν επιστρέψει ο καλλιτέχνης Robert Glasper στη σκηνή για να κλείσει την εκδήλωση.
Ο Chapelle φαίνεται να ταράχτηκε αρκετά από αυτό το γεγονός. Σε σχετικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας The Drinks Business αναφέρεται, μάλιστα, πως ο κωμικός έγινε αρκετά καυστικός, αναφέροντας πως από δω και στο εξής, θα επιλέγει μόνο ιταλικά ή Αφρικανικά κρασιά και όχι κρασιά της Νάπα.
Σύμφωνα με πληροφορίες ειδησεογραφικών μέσων, ο Chapelle επέμενε να ζητά την επιστροφή του ήχου, συγκρίνοντας την κατάσταση με τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ Τζούνιορ και ρωτώντας τι θα γινόταν αν ο Δρ Κινγκ ήθελε να εκφωνήσει εκείνη την ώρα την ομιλία του «Ι Have A Dream». Ο Glasper κατέληξε να επιστρέψει στη σκηνή και το φεστιβάλ τελείωσε τελικά ένα τέταρτο μετά τις 10.
O Chapelle, πέρα από την απαγόρευση ήχου στη Νάπα, αναφέρεται και σε μια γενικότερη τάση της βιομηχανίας του εκλεπτυσμένου κρασιού να μην ενσωματώνει ανθρώπους, όπως για παράδειγμα μαύρους (εξού και το σχόλιο για το «πιο μάυρο Σαββατοκύριακο»). Για το σκοπό αυτό, η Napa Valley Vintners είχε διαθέσει πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια ΗΠΑ για νέα προγράμματα υποτροφιών και καθοδήγησης για την αύξηση της διαφορετικότητας και της ένταξης στη βιομηχανία κρασιού, σύμφωνα με το The Drinks Business.