Viral το hashtag #BoycottUSA
Τα παγκόσμια σύμβολα του αμερικανικού φαγητού, Coca Cola και McDonald’s έχουν βρεθεί στο στόχαστρο των Γάλλων καταναλωτών, ως απάντηση στην ολοένα και πιο επιθετική πολιτική του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και την απόφαση να επιβάλει δασμούς στα εισαγόμενα προϊόντα. Το hashtag #BoycottUSA έγινε viral, ενώ σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Γαλλική εταιρεία δημοσκοπήσεων Ifop, σχεδόν ένας στους τρεις Γάλλους (32%) δηλώνει ότι δεν αγοράζει αμερικανικές μάρκες, ενώ το 62% υποστηρίζει την ιδέα του μποϊκοτάζ.
Η δυσαρέσκεια περιλαμβάνει ψηφοφόρους της αριστεράς και της κεντροδεξιάς, και τροφοδοτείται επίσης από κοινωνικά ζητήματα. Η εκστρατεία για μποϊκοτάζ κατά των αμερικανικών προϊόντων, στα οποία εκτός από την Coca Cola και τα McDonald’s περιλαμβάνει τα Starbucks και την Tesla ξεκίνησε από έναν αγρότη στη Βόρεια Γαλλία. Ακόμα και στη Σουηδία σύμφωνα με παράλληλη έρευνα, το 29% των καταναλωτών έχει εγκαταλείψει τα αμερικανικά προϊόντα τον τελευταίο μήνα ως μορφή διαμαρτυρίας.