Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Χάσμα γενεών στις καταναλωτικές αντιλήψεις περί βιωσιμότητας

ΑρχικήΝέαΠεριβάλλον / ΒιωσιμότηταΧάσμα γενεών στις καταναλωτικές αντιλήψεις περί βιωσιμότητας
spot_img

Όσο και αν φαντάζει παράξενο αλλά περιμένουν οι Millennials, άλλα οι Baby Boomers, άλλα οι Gen Z και οι Gen X και άλλα η βιομηχανία τροφίμων από τις δεσμεύσεις για βιωσιμότητα.

Οι γενιές καταναλωτών διαφέρουν μεταξύ τους σε αρκετούς τομείς που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την innovamarketinsights, οι νέοι ενήλικες αγοραστές Gen Z ανησυχούν για τη βιωσιμότητα του πλανήτη στα προϊόντα που αγοράζουν, οι Millennials αναμένουν από τις εταιρείες να πρωτοστατήσουν σε δράσεις αειφορίας, όπως η μείωση της αποψίλωσης των δασών και η υποστήριξη της ευημερίας των ζώων, οι καταναλωτές Gen X δίνουν προτεραιότητα στη σπατάλη τροφίμων και της ρύπανσης, και οι Baby Boomers νοιάζονται για τα τοπικά προϊόντα και τη μείωση των χιλιομέτρων τροφίμων. 

Οι καταναλωτές στις αναπτυσσόμενες χώρες ανησυχούν περισσότερο από τους καταναλωτές στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη για τον κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο αυτού που αγοράζουν ή κάνουν. Επιπλέον, ένας στους πέντε καταναλωτές που ερωτήθηκαν στις ΗΠΑ, το υψηλότερο ποσοστό από οποιαδήποτε χώρα, δεν ανησυχεί ή δεν ανησυχεί πολύ για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αγορών του. 

Οι εταιρείες χρησιμοποιούν ισχυρισμούς για συσκευασίες τροφίμων και ποτών ως βασικό όχημα για να γνωστοποιήσουν τη δέσμευσή τους για βιωσιμότητα. Η πλειονότητα των ισχυρισμών αφορά την ίδια τη συσκευασία, με γλώσσα όπως η ανακυκλώσιμη συσκευασία, η βιοαποικοδομήσιμη, η κομποστοποίηση, η φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία και η ελαχιστοποίηση των απορριμμάτων. Ορισμένες εταιρείες επισημαίνουν την απουσία ανεπιθύμητων ενώσεων όπως η δισφαινόλη Α και οι φθαλικές ενώσεις. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ένα υψηλό ποσοστό αναψυκτικών εμφανίζει ισχυρισμό για ανακυκλωσιμότητα συσκευασιών.

Ένα μικρό ποσοστό των προϊόντων με άμεσο ισχυρισμό βιωσιμότητας τείνει επίσης να φέρει ισχυρισμούς σχετικά με τη συσκευασία, το περιβάλλον και την ανθρώπινη ευημερία. Τέλος κυριαρχεί και η τάσημ ορισμένα προϊόντα να διαθέτουν πολλαπλούς τύπους ισχυρισμών. 

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο