Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Nescafe: Επενδύει 1 δις δολάρια για πρακτικές αειφορίας

ΑρχικήΝέαΠεριβάλλον / ΒιωσιμότηταNescafe: Επενδύει 1 δις δολάρια για πρακτικές αειφορίας
spot_img

Η Nescafe ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να μείνει πιστή στις δεσμεύσεις της και να υλοποιήσει πρακτικές αειφορίας.

Η Nescafe είναι  η μεγαλύτερη μάρκα καφέ του ομίλου Nestlé και παράγει πασίγνωστες επωνυμίες, όπως χαρακτηριστικά τον Nescafe Frappe, που έχει «γαλουχήσει» γενιές και γενιές Ελλήνων. Πρόσφατα, η Nescafe ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για χάρη της βιωσιμότητας.

Να σημειωθεί πως σε προηγούμενες δηλώσεις της, η εταιρεία είχε δεσμευτεί όχι μόνο να συνεργάζεται με πλήρως βιώσιμους παραγωγούς, αλλά και να προμηθεύεται το 20% του καφέ της από αναγεννητικές γεωργικές μεθόδους μέχρι το 2025.

Σύμφωνα με το Food Dive, η εταιρεία είπε ότι θα συνεργαστεί με αγρότες σε αναγεννητικές γεωργικές πρακτικές, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης οργανικών λιπασμάτων για τη βελτίωση της γονιμότητας του εδάφους και του κλαδέματος των υπαρχόντων καφεόδεντρων ή αντικατάστασής τους με ποικιλίες ανθεκτικές στις ασθένειες και τις κλιματικές αλλαγές.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η άνοδος της θερμοκρασίας, οι ασθένειες και η ξηρασία θα μειώσουν την έκταση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καλλιέργεια καφέ  έως και 50%, ενώ, παράλληλα, επηρεάζει τη γεύση και το άρωμα  του ροφήματος. Οπότε, με αυτόν τον τρόπο, η Nestle, διασφαλίζει την αειφορία του ίδιου του καφέ της.

Τηρούνται οι δεσμεύσεις;

Μια έκθεση του 2021  διαπίστωσε ότι 15 από τους μεγαλύτερους εμπόρους καφέ αγνοούν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δραστηριότητάς τους, αλλά ούτε είναι διαφανείς ως προς την πρόοδο ή τις δεσμεύσεις τους.

 Στην πραγματικότητα, ενώ ο καφές είναι μια αγορά δισεκατομμυρίων, λιγότερο από το 10% των εσόδων πάει στους παραγωγούς ή τις χώρες παραγωγής. Οπότε, για εταιρείες όπως η Nestlé που εξαρτώνται από τον καφέ, η μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της καλλιέργειας και η παροχή βοήθειας στους παραγωγούς που τον καλλιεργούν είναι μια έξυπνη και απαραίτητη απόφαση.

 Οι πρωτοβουλίες αειφορίας είναι ένα από τα κύρια εργαλεία που χρησιμοποιούν οι μεγάλες εταιρείες τροφίμων και ποτών για να μειώσουν όχι μόνο το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, αλλά και να συνδεθούν με τους πλειοψηφικά περιβαλλοντικά ευσυνείδητους καταναλωτές σε μια κρίσιμη εποχή για το περιβάλλον.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο