Οι πιο δημοφιλείς μάρκες αλκοολούχων ποτών στο Διαδίκτυο αποκαλύφθηκαν από μια νέα μελέτη και μια ανερχόμενη μάρκα βότκας έχει μπει κατευθείαν στην πρώτη πεντάδα…
Η ανάλυση από την Fentiman’s αποκάλυψε τις πιο δημοφιλείς μάρκες αλκοολούχων ποτών στο διαδίκτυο για το 2021, με δεδομένα που κυμαίνονται από τον όγκο των αναζητήσεων έως τα στατιστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η μελέτη εξέτασε 121 επωνυμίες, σε καθεμία από τις οποίες δόθηκε μια συνολική βαθμολογία με βάση την απόδοσή τους σε εννέα διαφορετικές κατηγορίες, σε μια προσπάθεια να καθιερωθούν οι πιο δημοφιλείς και δημοφιλείς μάρκες αλκοολούχων ποτών στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με το the spirits business το Hennessy Cognac που ανήκει στην LVMH βγήκε στην κορυφή, με συνολική βαθμολογία 53,02. Ο μεγάλος αριθμός ακολούθων της μάρκας στο Instagram και, περισσότεροι από 715.000 ακόλουθοι ήταν και ο βασικός παράγοντας για την πρωτιά.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Au Vodka με συνολική βαθμολογία 45,79, η μάρκα που χρησιμοποιεί viral τακτικές κοινωνικής δικτύωσης, όπως το πρόσφατο giveaway μιας Lamborghini, για να ενισχύσει τη φήμη της στο διαδίκτυο. Βοήθησε αρκετά η έντονη παρουσία της στο Twitter. Την πρώτη πεντάδα ολοκλήρωσαν το ρούμι Captain Morgan, η βότκα Smirnoff και η βότκα Ciroc, όλα ιδιοκτησία της Diageo.
Η διαρκής παρουσία του Hennessy στους στίχους χιπ χοπ, σε lyrics γνωστών ράπερ, όπως ο Drake, μπορεί επίσης να έπαιξε ρόλο στη δημοτικότητα του κονιάκ. Επισημαίνοντας την ισχυρή απόδοση της βότκας σε όλη τη μελέτη, η έκθεση πρόσθεσε ότι «είναι ενδιαφέρον να βλέπουμε τη βότκα να εκπροσωπείται τόσο καλά στην πρώτη πεντάδα, με τρεις μάρκες βότκας. Όποιο κι αν είναι το αγαπημένο σας ποτό, αυτές είναι οι μάρκες που «το ζουν» πολύ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως οι πιο δημοφιλείς».